گوناگون

تسریع در روند احداث بیمارستان باهنر کرمان به کمک دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تسریع در روند احداث بیمارستان باهنر کرمان به کمک دولت خبر داد و گفت: پروژه‌های مربوط به اعتیاد و هرآنچه که در حوزه‌ی کاری دانشگاه علوم پزشکی باشد به شدت حمایت می‌شود.

دکتر «علی‌اکبر حقدوست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از ابعاد دانشگاه علوم پزشکی بُعد علمی آن است که باید در زمینه‌ی تولید منابع علمی پیشرو باشد تا مسئولان بتوانند به آنها استناد کنند.

وی افزود: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بعد علمی کارهای مولکولی زیادی بر روی حیوانات انجام داده و در بحث معضل اعتیاد نیز مستندات زیادی تولید کرده که می‌کوشیم نتایج این اقدامات به دست مخاطبان برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان سپس با اشاره به بُعد درمان این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه به کمک کمیته‌ی درمان در جهت استاندارد کردن درمان، نظارت بهتر بر آن، یکسان‌سازی پروتکل‌های درمان، توزیع یکسان و مناسب متادون و هماهنگ کردن بقیه‌ی نیروهایی که در حوزه‌ی درمان کار می‌کنند گام برمی‌دارد.

حقدوست گفت: در همه‌ی این حوزه‌ها باید خیلی بیشتر کار شود و همه‌ی فرآیندها از پیش آغاز شده و ادامه‌دار هستند ضمن اینکه هرآنچه که در حوزه‌ی کاری دانشگاه علوم پزشکی باشد به شدت حمایت می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه‌ی پژوهش نیز نسبت به قبل منابع دو برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در رابطه با درج اخباری در رسانه‌ها مبنی بر اظهارات استاندار کرمان پیرامون تکمیل احداث بیمارستان باهنر توسط بیمارستان راضیه‌فیروز گفت: نگاه دولت جدید و شخص استاندار واگذاری امور به بخش خصوصی بوده و همه‌ی تلاش دولت نیز به این امر معطوف است و این می‌تواند به بهبود روند اقتصادی کشور کمک‌های فراوانی بکند.

حقدوست خاطرنشان کرد: صحبت‌های استاندار کرمان نیز پیرامون همین مسأله است اما در زمینه‌ی احداث و تکمیل بیمارستان باهنر همواره با کمبود اعتبارات مواجه بودیم که این امر نیز یک مسأله کشوری بوده و در استان مورد جدیدی نیست اما امید می‌رود با اختصاص این اعتبارات از سوی دولت، هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی نظیر بیمارستان باهنر کرمان تکمیل شده و به بهره‌براری برسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا