گوناگون

تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برای درگذشت آیت‌الله آدینه‌

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله آدینه‌وند را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد آمده است:

“ارتحال عالم پارسا، ادیب ماهر، محقق توانا مرحوم حضرت آیت‌الله آدینه‌وند موجب تاثر و تاسف گردید. ایشان در اندک زمانی با تلاش و جدیت فراوان در تحصیل علوم دینی و بهره‌گیری از ذوق هنری به سرعت به مقام استادی حوزه‌های علمیه نائل گردید و با تخصص و تسلط کامل به تدریس ادبیات عرب، علم صرف و نحو، تفسیر، فقه و اصول پرداخت، به‌طوری‌ که در نظر اهل علم به «آدینه نحوی» شهرت یافت و نیم قرن عمر پربرکت خود را در راه تعلیم و تربیت و پرورش صدها شاگرد و تقویت حوزه‌های علمیه صرف نمود.

این پیام می‌افزاید: وی علاوه بر زهد و پارسائی و کسب مقام علمی و معنوی و داشتن جایگاه استادی نسبت به بسیاری از شخصیت‌ها، در انقلاب اسلامی همواره یار و یاور امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

در این پیام همچنین آمده است: این‌جانب درگذشت این استاد عالی‌قدر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای – مدظله العالی – حوزه‌های علمیه به خصوص مردم ولایتمدار و حوزه‌های علمیه لرستان، طلاب، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای کلیه بازماندگان مسئلت دارم.”

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا