گوناگون

تشکلهای مردمی زیست‌ محیطی از افراد متخصص کمک بگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، ساره گل محمدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست سمنهای زیست محیطی استان البرز که با حضور نمایندگان تشکلهای مردمی در محل اداره کل حفاظت محیط زیست در کرج برگزار شد، افزود: تشکلهای مردمی زیست محیطی نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و در راستای انجام بهتر فعالیتهای خود باید از افراد متخصص ذیربط کمک بگیرند.

وی ادامه داد: این تشکلها حلقه ارتباطی میان دولت و مردم هستند و به بهبود فعالیتهای زیست محیطی کمک می کنند ضمن اینکه از هر استان، یک نماینده در شبکه ملی تشکلهای زیست محیطی حضور دارد.

نماینده دفتر آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازم است تشکلها در انتخاب نماینده دقت کنند و مسئولیت اطلاع رسانی خود را نیز به عنوان حلقه ارتباطی میان دولت و مردم به بهترین شکل انجام دهند.

گل محمدی افزود: کاهش مشکلات زیست محیطی به کمکها و همکاریهای تشکلهای زیست محیطی مردم‌نهاد نیازمند است و امیدواریم این امر به بهترین نحو گسترش یابد.

سازمان حفاظت محیط زیست در فراهم شدن بستر برای گسترش فعالیتها همکاری می کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست در فراهم شدن بستر برای گسترش فعالیتهای تشکلهای مردم‌ نهاد مربوطه همکاری و تلاش می کند که امور ذیربط تسهیل و زمینه های مورد نیاز فراهم شود.

نماینده دفتر آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آندسته از تشکلهایی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند اما هنوز مراحل ثبت را انجام نداده اند، می توانند کاندید شوند و سه ماه فرصت دارند تا مراحل ثبت را انجام دهند و به پایان برسانند.

نمایندگانی از تشکلهای مردمی مختلف در استان البرز که به نحوی به موضوع فعالیتهای زیست‌محیطی مربوط هستند و در این راستا فعالیت می کنند، در جلسه امروز حضور داشتند و مسائل مربوطه را با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند.

در این جلسه، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز نیز حضور داشت و راهنمایی های لازم در خصوص برگزاری انتخابات برای انتخاب نمایندگان شبکه ملی ارائه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا