گوناگون

دانشگاهیان مدیران اجرایی آذربایجان شرقی را یاری کنند/ تبریز باید قطب علمی و پژوهشی منطقه شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی روسا و معاونان دانشگاه‌های استان اظهار داشت: تبریز باید به عنوان قطب علمی و پژوهشی منطقه مطرح شود که تمامی اساتید و دانشجویان باید در راستای تحقق این سیاست قدم بردارند زیرا طرفیت رسیدن به این سطح در دانشگاه های استان وجود دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیان علاوه بر ایجاد بستر لازم برای تبدیل استان به قطب علمی، باید در کنار مسئولان اجرایی بوده و برای اداره استان ایده های جدیدی بدهند که تمامی دستگاه های اجرایی منتظر این ایده ها هستند.

جبارزاده با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه استان نیازمند ارتقای سطح علمی و پژوهشی خود هستیم، گفت: اگر بخواهیم استان را درست اداره کنیم باید دانشگاه‌ها کمک کنند و در این بین باید در دانشگاه ها نیز سطح علمی و پژوهشی بالا رود.

وی ادامه داد: اگر امروز افرادی از استان ما برای تحصیل به دانشگاه‌های خارج از کشور مراجعه می‌کنند به این خاطر است که باورها و داشته‌های خود را فراموش کرده‌ایم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اصلاح رابطه بین دانشجویان و اساتید گفت: متاسفانه بعضا شاهد هستیم که تعامل اساتید با دانشجویان امیدوارکننده نیست و ذوق و شوقی که در دانشجویان مورد انتظار است از طرف اساتید ایجاد نمی‌شود.

 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا