گوناگون

رسانه های استان البرز به مشکلات زیست محیطی اعتراض کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست سمن های زیست محیطی استان البرز که با حضور نمایندگان تشکلهای مردمی این استان برگزار شد، افزود: اگر فقط اداره کل محیط زیست استان به مشکلات زیست محیطی در استان اعتراض کند، اثربخشی کافی به دست نمی آید و به همکاری سایر بخشهای ذیربط از جمله رسانه ها نیز نیاز داریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز ادامه داد: از رسانه های البرز می خواهیم که به مشکلات زیست محیطی این استان با جدیت اعتراض کنند و صدای اعتراض خود را بالا ببرند زیرا اداره کل محیط زیست استان فقط یک صدا دارد و به صدای اعتراض سایر بخشهای ذیربط نیز نیازمندیم.

وی یک مثال بسیار مهم برای مشکلات زیست محیطی استان البرز را مشکل فاضلاب این استان دانست و گفت: اعتراضهای این اداره کل به تنهایی پاسخگوی مشکلات نیست و از رسانه ها نیز انتظار همکاری داریم.

محمدی، وجود تشکلهای زیست محیطی مردمی استان را یک امر بسیار مطلوب و تاثیرگذار دانست و فعالیتهای این تشکلها را در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی البرز بسیار مفید ارزیابی کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز افزود: شبکه ملی متشکل از نمایندگان تشکلهای زیست محیطی استانها تشکیل می شود و به کمک نظرات آنها می توان فعالیتهای بسیار مطلوب زیست محیطی انجام داد.

برنامه های زیست محیطی باید با نظر مردم تدوین شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: دولت و سازمان حفاظت محیط زیست عقیده دارند که برنامه های زیست محیطی باید با توجه به نظر مردم تدوین شود و وجود تشکلهای مردمی به تحقق این امر کمک شایانی می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز افزود: این اداره کل نیز به اهمیت تدوین برنامه های زیست محیطی با توجه به نظر مردم، واقف است و در راستای گسترش فعالیتهای تشکلهای مردم نهاد زیست محیطی استان همکاری می کند.

نمایندگانی از تشکلهای مردمی زیست محیطی استان البرز در زمینه های ذیربط، در جلسه امروز حضور داشتند و راهنمایی های لازم در خصوص برگزاری انتخابات برای انتخاب نمایندگان شبکه ملی را دریافت کردند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا