گوناگون

تشکیل تیم ویژه بررسی مرگ معلم و دانش‎آموزان لرستانی

استاندار لرستان از تشکیل تیم ویژه‎ای برای بررسی علل غرق شدن معلم و دانش‌آموزان لرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«هوشنگ بازوند» با اشاره به قربانی شدن پنج نفر در جریان سیلاب اخیر در استان لرستان اظهار کرد: در این راستا تاکنون ضمن بازدیدهای میدانی از محل حادثه، تیم‎هایی از استان‎های همسایه برای تسریع در روند جستجوی اجساد به کمک گرفته شده است.

وی با اشاره به پیگیری جدی برای یافتن جسد دو قربانی سیلاب در استان افزود: تاکنون اجساد مربوط به سه دانش‌آموز غرق شده در این سیلاب پیدا شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تلاش‌ها برای یافتن جسد معلم فداکار لرستانی هم‌چنان ادامه دارد، یادآور شد: هم‌چنین بمنظور پیگیری علل وقوع حادثه و غرق شدن معلم و سه دانش‌آموز مجتمع شبانه‌روزی ویسیان تیم ویژه‌ای تشکیل شده است.

بازوند با ابراز اطمینان به مردم و خانواده‌های قربانیان این حادثه در زمینه بررسی موضوع و شناسایی علل حادثه تصریح کرد: تیم ویژه پیگیری این حادثه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این تیم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان، فرمانده پلیس راه استان، مدیر کل مدیریت بحران لرستان و نمایندگانی از معاونت سیاسی امنیتی استانداری و اداره‌کل اطلاعات لرستان حضور دارند.

استاندار لرستان بر اهمیت پیگیری موضوع و تسریع در بررسی ابعاد آن توسط این تیم ویژه تاکید و خاطرنشان کرد: تیم ویژه تشکیل شده موظف است که ظرف 48 ساعت با بررسی حادثه نتیجه را به استاندار اعلام کند.

بازوند یادآور شد: پس از بررسی ابعاد مختلف این حادثه و شناسایی مقصران، نتیجه به عموم مردم اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تمجید از حرکت معلم فداکار روستایی در جریان این حادثه گفت: این حرکت مقدس و ایثارگرانه نشان از روحیه فداکاری معلمان ما دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی شده که به‌زودی تندیس فداکاری در سنگر تعلیم و تربیت به خانواده معلم فقید لرستانی تقدیم شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا