گوناگون

تشکیل کمیته جانبازان در ستاد سازمان‌های مردم نهاد

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، الهه راستگو رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم هم‌اندیشی جانبازان و اعضای شورای شهر تهران پیرامون موضوعات شهری ضمن تبریک روز جانباز گفت: این روز بهانه‌ای است برای توجه به اسوه‌های ایثار و جوانمردی که استقلال کشورمان را مدیون وجود این افراد هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران و سازمان‌های مردم نهاد تاکنون کارهای خوبی در این حوزه انجام دادند اما مهمترین معضل جانبازان امروز کشور ما عدم مناسب‌سازی فضاهای شهری که برای تسهیل در رفت و آمدآنها باید بهسازی شود.

زمردیان دبیر ستاد سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به اقدامات این سازمان در حوزه مناسب‌سازی فضاهای شهری گفت: همه تلاش ما در ستاد سازمان‌های مردم نهاد توانمندسازی و حمایت از این افراد است که در این خصوص نیز کارگروهی ویژه انجام امور جانبازان تشکیل شده است و امیدوارم با کمک این افراد در این راستا قدم‌های مسمر ثمری برداشته شود.

شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این مراسم اظهار داشت: بسیاری از اموری که امروز در تهران می‌‌گذرد متاسفانه امکان ظهور پیدا نمی‌کند و به مرحله اجرا نمی‌رسد.

وی افزود: بر همین اساس امکانات ورزشی این قشر بسیار محدود است و تنها به تازگی یک مجموعه برای این افراد تاسیس شده است.
شاکری ادامه داد: کل بودجه صدا و سیما در تمام کشور 400میلیارد تومان است در حالی که بودجه شهرداری تهران به تنهایی 18 هزار میلیارد تومان است و این نشان می‌دهد شهرداری زمینه و بودجه لازم برای انجام این اقدامات را دارد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از جانبازان و همسران جانبازان تقدیر و قدردانی شد.

انتهای‌پیام/  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا