گوناگون

تصادف شدید در خرم‎آباد باز هم حادثه آفرید

سرپرست سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‎آباد گفت: رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد شدید دو خودروی سواری را در جاده کمربندی خرم‎آباد در پی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، «رومیانی» در جمع خبرنگاران افزود: به‌دنبال اطلاع‎رسانی حادثه تصادف رانندگی در جاده‌ی کمربندی خرم‎آباد محدوده‌ی زندان مرکزی خرم‌آباد و درخواست کمک، مرکز فرماندهی آتش‎نشانی فوراً زنگ ایستگاه امام علی(ع) را به صدا در آورد و آتش‎نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی هنگام رسیدن به محل حادثه دریافت دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و پراید به‌علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی، به‌شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این تصادف دو سرنشین خودرو‌ها دچار جراحت شدند که اورژانس آنها را به بیمارستان انتقال داد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‎آباد افزود: نجات‌گران بلافاصله ضمن ایمن‎سازی محل حادثه به‌علت ترافیک شدید و قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین خودرو‌ها نسبت به اطفای حریق خودروی زانتیا اقدام و از انفجار آن جلوگیری کردند.

رومیانی گفت: آتش‎نشانان پس از اطفاء حریق، با انتقال خودرو‌ها به حاشیه جاده و شست‌وشوی محل حادثه به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا