گوناگون

تصادف مرگبار در پایتخت جان دو نفر را گرفت

81208411 5773075

سید جلال ملکی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو حادثه در اتوبان تهران – قم و بزرگراه آزادگان صبح امروز به وقوع پیوست.

وی اظهارکرد : ساعت 2و 31دقیقه بامداد امروز یک دستگاه خودرو سواری ال 90 در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران – قم حوالی پل فرودگاه به عقب یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به شدت برخورد کرد.

وی اظهارکرد: آتش نشانان دو ایستگاه تهران به همراه نیروهای آتش نشانی ایستگاه حسن آباد به محل حادثه اعزام شدند تا خدمات لازم را به حادثه دیدگان ارائه کنند.

وی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی با حضور در محل مشاهده کردند که چهار سرنشین خودرو سواری بر اثر این حادثه در وسیله نقلیه محبوس شده اند.

ملکی ادامه داد: با سعی و تلاش نیروهای آتش نشانی چهار سرنشین از داخل خودرو بیرون آمدند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: بنا به تایید عوامل اورژانس یک مرد و یک زن بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند و دو نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند .

وی با اشاره به اینکه سرنشینان اتوبوس هیچ حادثه ای ندیده اند گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی از نشت گازوئیل اتوبوس جلوگیری و به حاشیه بزرگراه منتقل شد .

وی همچنین برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان ورودی جاده خاوران اشاره کرد و افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون بنز خاور به شدت به یک دستگاه پراید در حاشیه بزرگراه پارک بود برخورد کرد .

وی سرنشینان پراید را دو کودک، دو زن و یک مرد اعلام کرد و گفت: همه این سرنشینان در این حادثه دچارمصدومیت شدند و برای ارائه خدمات اولیه درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس شدند.

تهرام /519/7247/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا