گوناگون

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان به 4847 فقره پرونده رسیدگی کرد

81241042 5829220

سید ˈمرتضی فدکی مدنیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این مدت 85 میلیارد و 160 میلیون و 581 هزار و 494 ریال جریمه نقدی برای پرونده های مختومه صادر شده است.

وی بیان کرد: بیشتر این پرونده ها در زمینه قاچاق مواد سوختی و کالا، گران فروشی، درج نکردن قیمت، تخلفات بهداشتی و دارویی بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان مهمترین وظیفه تعزیرات را رسیدگی به تخلفات ذکر کرد و گفت: بر این اساس تمام تمرکز کارکنان این سازمان ارتقای سطح بازدارندگی متخلفان در وقوع جرائم در سطح بازار با هدف جلب رضایت مردم است.

مدنی فکی افزود: سامانه دادرسی تعزیرات سیستان و بلوچستان به روز است و اداره فن آوری و اطلاعات این سازمان به صورت ساعتی اخبار روند اجرای پرونده ها را در سطح استان رصد می کند که نقش مهمی در سرعت بخشیدن بر رسیدگی به پرونده ها دارد.

وی با اشاره به برخورد قاطع قانونی با اخلال گران بازار تصریح کرد: بر اساس مفاد قانونی قاطعانه با افرادی که با انجام تخلفات اقتصادی به فکر اخلال در بازار باشند، برخورد خواهد شد.

وی از عموم مردم سیستان و بلوچستان خواست در صورت مشاهده تخلف شکایات خود را از طریق شماره 124 و سامانه پیامکی 300009651 تعزیرات حکومتی یا مراجعه حضوری به اداره تعزیرات ارائه دهند تا در اسرع وقت به گزارشات آنان رسیدگی شود.

7312/7307

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا