گوناگون

تعمیر اساسی 1074 دستگاه ماشین آلات فرآیندی ازسوی شرکت توربین جنوب

81183841 5730384

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالامیر حویزاوی اظهار کرد: این حجم از تعمیرات در واحدهای تولیدی نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان در یکسال گذشته انجام شده است.

وی افزود: ماشین آلات دوار شامل توربین های گازی، توربین های نیرو، کمپرسورهای گازی، پمپ های انتقال نفت، ژنراتورها و الکتروموتورها از ولتاژ 380 ولت تا 11000 ولت است.

حویزاوی گفت: در این مدت یک هزار و 11 دستگاه تجهیزات فرایندی شامل انواع مخازن پر فشار و با فشار پایین، مانند مخازن ذخیره نفت، تفکیک گرها، مخازن فرآورشی ازجمله ائتلاف کننده ها، نوسان گیرها، آب شور مازاد، برج های گوگردزدا، تله های نفتی، انواع مبدل ها و مبردهای حرارتی، کوره های پیش گرمکن برج های تثبیت، برج های نم زدا و گیربکس ها تعمیر اساسی شدند.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب شمار واحدهایی که به طور کامل تعمیر اساسی شده اند را 21 کارخانه عنوان کرد و ادامه داد: تعمیر پنج هزار و 128 شیرآلات ایمنی و فرآیندی بخشی دیگر از فعالیت های این شرکت در مدت پیش گفته بوده است.

وی با بیان این که برنامه تعمیرات اساسی واحدهای فرآورشی از سوی مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ابلاغ و از سوی شرکت توربین جنوب با همکاری شرکت های بهره برداری نفت و گاز انجام می شود، اظهارکرد: درصد تحقق برنامه تعمیرات اساسی در سال 92 نسبت به سال 91 به میزان 17درصد افزایش داشته است. ک/1

7162

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا