گوناگون

تعیین تکلیف 13 هزار واحد مسکن مهر در دستور کار شورای مسکن لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیانپور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان بر تلاش شبانه روزی همه دستگاه‌های مرتبط با بحث مسکن مهر این استان برای تحویل هر چه زودتر واحدها به متقاضیان تاکید کرد و اظهار داشت: همگی بایستی کمک کنیم تا مردم لرستان به مسکنی که برای آنها پیش بینی شده است برسند چرا که تمام تلاش ما این است که بتوانیم یک خانواده را زودتر صاحب خانه و به ارتقای کیفیت زندگی خانواده ها کمک کنیم.

وی خطاب به اعضای شورای مسکن لرستان گفت: این کار را کار اصلی خود بدانید و سعی کنید مسکن مهر را هرچه زودتر به نتیجه برسانید چرا که بعد از مسکن مهر، عملیات اجرایی مسکن اجتماعی آغاز خواهد شد و وظیفه سنگین دیگری به شما محول می شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان از دستگاه های خدماتی خواست در امر تحویل هرچه زودتر مسکن مهر به متقاضیان کمک کنند و عنوان کرد: اکنون اولویت اول ما مسکن مهر است چرا که اگر امسال نیز از این طرح عبور کنیم و نتوانیم آن را به نتیجه برسانیم بحث دوران مشارکت و سود آن برای مردم مشکل ایجاد کرده و این مردم هستند که در این زمینه متضرر خواهند شد.

کیانپور تصریح کرد: تمامی متقاضیانی که واحدهای آن ها آماده بهره برداری است را فراخوانده تا نسبت به تسویه حساب کامل خود اقدام کنند و تا زمانیکه افراد تسویه حساب نکرده نباید به بانک معرفی شوند و تا زمانیکه دفترچه اقساط را نیز دریافت نکنند نبایست هیچ کلیدی به آن ها واگذار شود.

وی پایان تیرماه را آخر فرصت برای تسویه حساب مربوط به سهم آورده متقاضیان 500 واحد آماده بهره برداری فاز سوم مسکن مهر واقع در دره گرم خرم آباد دانست و اضافه کرد: چنانچه این افراد نسبت به پرداخت سهم خود اقدام نکنند افراد دیگری که آورده آن ها کامل است را جایگزین کرده و این افراد در آخر لیست نوبت دهی قرار خواهند گرفت.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: اکنون فرصت مناسبی برای تحویل واحدها به متقاضیان است چرا که شامل شش درصد تخفیف مازاد دوران مشارکت شده اند و اگر این 500 متقاضی تا پایان تیر ماه تعیین تکلیف نشوند باز هم یکسال یا دوسال دیگر بایستی مبلغ مازاد را تحویل دهند.

کیانپور اظهار داشت: 43 هزار واحد از بدو شروع مسکن مهر در استان لرستان احداث شده است که 27 هزار واحد آن تا کنون تحویل داده شده است و 16 هزار واحد دیگر باقی مانده است که از این تعداد سه هزار واحد آماده تحویل به متقاضیان بوده و 13 هزار واحد باقی مانده نیز در حال تصمیم گیری توسط اعضای شورای مسکن لرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا