گوناگون

تعیین سقف قرارداد در فوتبال بی‌معنی است/ کی‌روش تنها در یک بخش موفق بود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال که دوشنبه شب در برج میلاد تهران برگزار شد، در خصوص پیشنهادهای مالی بالای بازیکنان تیم ملی پوش ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این موضوع کاملا طبیعی است چرا وقتی که بازیکنان از جام جهانی بر می‌گردند نگاه به آنها تغییر می‌کند و واضح است دیگر شرایط گذشته را نداشته باشند ،برای همین من می‌گویم تعیین سقف قرارداد در فوتبال ایران کاملا بی‌معنی است.

وی در خصوص فصل جدید رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: ما باید یک لیگ پویا و قوی داشته باشیم تا بتوانیم در سطح آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم. همانطور که دیدید سرمربی تیم ملی هم به سخت افزارها اشاره ویژه داشته از جمله اینکه زمین‌های ورزش کیفیت لازم را ندارد و باید بپذیریم تنها ورزشگاه آزادی شرایط استاندارد آسیا را دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: باید بپذیریم که تقویم ما با آسیا یکسان نیست و این مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند. ما در کوران مسابقات لیگ برتر شاهد شروع لیگ قهرمانان آسیا هستیم که باعث تعطیلی مسابقات ما می‌شود و مربیان را مجبور می‌کند تا به بدنسازی بپردازند. ما اگر زمین‌ها را بهتر کنیم و مشکل اساسی خود یعنی تقویم لیگ را تغییر دهیم، اوضاع بهتری خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت کارلوس کی‌روش و تمدید قرارداد وی بیان کرد: از سال 2006 شاهد افت جایگاه خود در رنکینگ فیفا بوده‌ایم. زمانی که کی‌روش را آوردیم، سه هدف داشتیم که یکی از آنها حضور در جام جهانی بود.

منصوریان همچنین گفت: اما باید ببینیم که کی‌روش در زمینه‌های دیگر چقدر تاثیرگذار بوده و اگر این تاثیرگذاری را شاهد نباشیم آن وقت می‌بینیم ایشان تنها در یک بخش که همان صعود به جام جهانی بود، موفق عمل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا