گوناگون

تغییر زمان برگزاری دیدار یوونتوس

 به گزارش مشرق، به دنبال حذف یوونتوس از گردونه رقابت‌های لیگ اروپا، فدراسیون فوتبال ایتالیا زمان برگزاری دیدار این تیم و رم در هفته سی و هفتم سری A را تغییر داد.

یوونتوس شب گذشته (پنجشنبه) با قبول تساوی بدون گل برابر بنفیکا در ورزشگاه تورین، در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینالی که خود میزبان آن بود محروم شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا به تصور اینکه یووه می‌تواند جواز حضور در بازی فینال لیگ اروپا را که 14 می (24 اردیبهشت) در تورین برگزار می‌شود کسب کند، مقرر کرده بود بازی این تیم و رم 9 می (19 اردیبهشت) دو روز زودتر از سایر بازی‌های هفته سی و هفتم سری A انجام شود.

با حذف صدرنشین جدول رده بندی سری A‌ از لیگ اروپا، زمان جدال این تیم با اصلی‌ترین رقیبش در فصل جاری سری A به موعد قبلی خود یعنی 11 می (21 اردیبهشت) بازگشت. این بازی ساعت 22:30 به وقت تهران به میزبانی رم در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

حفظ فاصله 8 امتیازی موجود میان یوونتوس و رم تا زمان رویارویی این دو تیم، جدال آنها را به دیداری تشریفاتی تبدیل خواهد کرد چرا که یووه قهرمانی‌اش را تا آن زمان مسجل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا