گوناگون

تفحص از دانشگاه آزاد با حضور جاسبی، دانشجو و میرزاده

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از حضور روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون متبوعش برای بررسی طرح تفحص از این دانشگاه خبر داد و گفت: پس از بررسی نهایی و جمع‌بندی نهایی، نتیجه به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری پایان بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: این طرح در مرحله جمع بندی قرار گرفته و پس از ارایه توضیحات لازم از سوی روسای سابق این دانشگاه برای ارسال به صحن علنی مجلس آماده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، جاحرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه آقایان جاسبی، دانشجو و میرزاده باید به عنوان روسای سابق و کنونی دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی را در رابطه با طرح تفحص از این دانشگاه ارایه دهند، افزود: با ارایه توضیحات و دفاعیات روسای این دانشگاه روند بررسی این طرح سرعت می‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ ادامه داد: اگر توضیحات روسای سابق و کنونی دانشگاه آزاد اسلامی به دور از ابهام باشد روند بررسی‌ها تسریع می شود در غیر این صورت باید در ابتدا ابهامات مطرح شده مرتفع شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دوشنبه (19 خرداد) زمان حضور روسای سابق و کنونی دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس است.

گفتنی است؛ دانشجو رئیس قبلی دانشجو یک بار با حضور در کمیسیون آموزش مجلس توضیحاتی را ارایه کرده است اما جاسبی تاکنون در کمیسیون  حاضر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا