گوناگون

تقاطع غیر هم سطح ضیاء الدینی سنندج به بهره برداری رسید

81161838 5691451

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار سنندج در مراسم افتتاح این تقاطع گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز در شهرک بهاران و ساخت منازل مسکونی مهر و همچنین نیاز ترافیکی سطح شهر در جهت روانسازی و کنترل هر چه بیشتر ترافیک و هدایت آسان، کار احداث این تقاطع در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

کامیاب شادمان افزود: کار احداث این تقاطع کمتر از دو سال به طول انجامید و برای ساخت آن 45 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی و استانی هزینه شده است.

وی در خصوص مشخصات فنی این طرح گفت: کل مسیر این تقاطع غیر همسطح 470 متر است که 150 متر آن مسقف و عرض آسفالت روی آن نیز 30 متر است.

شادمان، تعداد 178 حلقه شمع، هفت هزار متر مکعب بتن ریزی، 580 هزار کیلوگرم آرماتور بندی ،11 هزار متر مکعب قالب بندی، 27 هزار متر مکعب خاکبرداری، 45 هزار متر مکعب خاکریزی، 500 متر مکعب اساس، 45 هزار متر مربع آسفالت، سه هزار و 500 متر مربع پیاده رو سازی و سه هزار متر مربع احداث فضای سبز را از مهم ترین اقدامات عمرانی صورت گرفته در این طرح برشمرد.

شهردار سنندج کاهش تصادف و هدایت ترافیکی مناسب، افزایش ایمنی تردد و تبدیل ترافیک با مانع (چراغ قرمز) به ترافیک روان و بدون مانع را از مهمترین مزایای اجرای این طرح خواند و ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح بخشی از مشکلات ترافیکی این قسمت شهر رفع شود.

فرماندار سنندج نیز در مراسم افتتاحیه این تقاطع از تلاش جدی مدیریت جدید شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در اتمام پروژه های نیمه تمام سطح شهر تقدیر و تشکر کرد.

ولی الله میرزایی اصل اظهار کرد: در شش ماه اخیر تلاش های زیادی در جهت اتمام طرح های عمرانی سطح شهر صورت گرفته و اعلام جدول زمانبندی از سوی شهرداری و اتمام به موقع این پروژه بسیار کار بزرگ و ارزنده ای بود.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج هم در این آیین گفت: اعلام تقویم زمانبندی اتمام طرح های نیمه تمام در سطح شهر از سوی شهرداری نشان از تلاش جدی در جهت اتمام این طرح ها است.

سید انور رشیدی افزود: این نخستین طرح نیمه تمام بود که با تلاش و پشتکار شهرداری و شورا در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت و امیدواریم با توجه به اعلام زمانبندی مابقی طرح ها، بتوانیم در جهت اتمام آنها و رفع مشکلات سطح شهر گام های موثری برداریم.

در پایان این آیین از تعدادی از مسوولان و مهندسان که در احداث این تقاطع فعالیت داشتند تجلیل شد.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا