گوناگون

تقدیر از محیط‌بانی که 96 ساچمه بر تن دارد

استاندار خوزستان از هادی جلالی محیط‌بان مصدوم آبادانی که در جریان درگیری با متخلفان شکار و صید در تالاب شادگان مصدوم شده بود، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خوزستان، جمال عالمی نیسی، مشاور اجرایی استاندار ضمن ابلاغ پیام استاندار محترم خوزستان، در دیدار با این محیط‌بان، کار (برخورد با متخلفان شکار و صید)هادی جلالی را یک کار قهرمانانه دانست و گفت: وجود شما برای همه مردم استان الگو است.

وی با اشاره به آمار شهدا و جانبازان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وجود تعداد بالای شهدا و جانبازان در این سازمان نشانه این است که نیروهای متعهد این مجموعه حاضرند برای حفاظت از محیط زیست جان‌فشانی کنند.

عالمی نیسی ادامه داد: درگیری شما با متخلفان و متجاوزان نشان می‌دهد که غیرت شما اجازه نداده است کسی به محیط زیست دست‌دارازی کند.

مشاور استاندار عنوان کرد: ما به نمایندگی از سوی استاندار برای تقدیر از این رشادت شما آمده‌ایم و حامل پیام تقدیر ایشان هستیم.

همچنین شهبازی، فرماندار آبادان، گفت: از لحظه‌ای که این حادثه برای محیط‌بان جلالی پیش آمد، مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را انجام دادند تا هرچه سریع‌تر ضاربان دستگیر و به سزای اعمالشان برسند.

وی تصریح کرد: وجود جلالی الگویی است که در اذهان عمومی مردم آبادان و شادگان خواهد ماند و امیدواریم خداوند به شمار این گونه نیروها بیفزاید .

به گزارش ایسنا، در این دیدار احمدرضا لاهیجان‌زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز از پیگیری ویژه استاندار و تلاش‌های فرماندار و مجموعه شهرستان به خاطر این حادثه تقدیر کرد و محیط‌بانانی همچون جلالی را افتخار محیط زیست دانست و گفت: ماموران و محیط‌بانان محیط ‌زیست گمنام‌ترین افراد جامعه بوده که برای مردم و مسئولان ناشناخته هستند و در کوه، در دشت، در گرما، در سرما و حتی با زبان روزه از انفال حفاظت می‌کنند.

وی از محیط‌بانان به عنوان سربازان امام زمان نام برد که حاضر هستند برای حفظ محیط زیست از جان خود نیز بگذرند.

در این دیدار، هادی جلالی نیز ضمن قدردانی از استاندار و همه مسئولان، جان‌فشانی در راه حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود دانست و گفت: از لحاظ روبه‌رو شدن با متخلفان چیزی جز انجام وظیفه در ذهنم وجود نداشت.

در پایان، لوح تقدیر استاندار توسط مشاور اجرایی وی به محیط‌بان هادی جلالی تقدیم شد .

به گزارش ایسنا هادی جلالی، محیط‌بان خوزستانی در تیر ماه امسال در هنگام گشت و کنترل مناطق تالاب شادگان در برخورد با متخلفان شکار و صید مورد اصابت سه گلوله تفنگ شکاری قرار گرفت و 96 ساچمه به بدن وی وارد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا