گوناگون

تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گامی در جهت تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی علی آبادی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حماسه عظیم فتح خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان افزود: سوم خرداد سال 1361 دنیایی از راز و رمز و رشادت های ملتی است که با از خود گذشتگی و ایثار نیروهای  متجاوز را به پشت مرزهای بین المللی راندند و برتری قدرت سیاسی، نظامی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را به عراق و حامیان او را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با تاکید بر این که همه دستگاه های اجرایی باید همت کنند که شهر به گونه ای تزئین و آذین شود تا نشانه هایی از حماسه سوم خرداد به خوبی قابل مشاهده باشد خاطر نشان کرد: روایت گری و معرفی حماسه عظیم سوم خرداد وظیفه همه مدیران دستگاه های اجرایی است و باید بتوانند نسل سوم انقلاب را با شرایط آن زمان بیشتر آشنا کنند.

کمرنگ کردن دستاوردهای حماسه عظیم دفاع مقدس از اهداف دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این جلسه با تاکید بر این که یکی از اهداف دشمن کمرنگ کردن دستاوردهای حماسه عظیم دفاع مقدس و انقلاب و دورکردن مردم از رهبری است تصریح کرد: در این شرایط وظیفه ما سنگین تر از همیشه خواهد بود.

سرهنگ سید محمد رضا حسینی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری جشن در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری رژه موتوری، برگزاری نشست های روشنگری، نمایشگاه عکس مقاومت و ساخت نماهنگ هایی در خصوص فتح خرمشهر را از مهمترین برنامه های گرامیداشت روز سوم خرداد در شهرستان دامغان معرفی کرد.

در این جلسه هر یک از اعضا دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را درزمینه هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های حماسه عظیم فتح خرمشهر در روز سوم خرداد بیان کردند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا