گوناگون

تلاش مي‌کنيم کي‌روش مبلغ را پايين بياورد

علي کفاشيان درباره تمديد قرارداد با کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران اظهار کرد: کي‌روش قبل از جام جهاني پيشنهاد مالي خود را براي تمديد قرارداد با تيم ملي فوتبال ايران به فدراسيون ارائه کرده بود اما پس از رقابت‌هاي جام جهاني هنوز پيشنهادي به ما ارائه نکرده است. کي‌روش پيش از جام جهاني رقمي در حدود 15 ميليارد تومان مي‌خواست اما پس از مسابقات جام جهاني پيشنهاد ديگري به ما نداده است.

به گزارش ايسنا، رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه کارلوس کي‌روش علاقه دارد به کار خود در تيم ملي فوتبال ايران ادامه دهد افزود: او حتي به ما اعلام کرد اگر بيشتر از آنچه در ايران به من مي‌دهند در خارج از کشور پيشنهاد شود باز هم دوست دارم در ايران بمانم. ما البته به‌دنبال کاهش دستمزد کي‌روش هستيم چرا که مبلغ درخواستي او بسيار بالاست و ما توان پرداخت آن را نداريم به همين جهت در مذاکرات خود با او سعي در کاهش مبلغ قرارداد خواهيم داشت.

وي خاطرنشان کرد: ما نظر هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال را نيز درباره عملکرد کي‌روش و ادامه همکاري با او گرفتيم و بايد کميته فني نيز درباره اين موضوع اعلام نظر کند که ما نيز منتظر نظر کميته فني درباره تمديد يا عدم تمديد قرارداد کي‌روش و نحوه عملکرد او هستيم که پس از دريافت نظر کميته فني درباره نحوه مذاکرات با او تصميم‌گيري خواهيم کرد.

کفاشيان با بيان اينکه سعي مي‌کنيم دستمزد کي‌روش را بر اساس عملکردش در تيم ملي تعيين کنيم افزود: چه مبلغ قرارداد و چه پاداش کي‌روش بر اساس عملکرد او در تيم ملي خواهد بود. بسيار خوشبين هستم که بتوانيم مبلغ درخواستي کي‌روش را کاهش دهيم و مطمئناً او نيز در اين رابطه با ما کنار خواهد آمد. قطعاً علاقه‌ داريم قرارداد او را تمديد کنيم چرا که معتقديم کي‌روش از هر گزينه ديگر خارجي بهتر است زيرا شناخت کاملي از تيم ملي فوتبال ايران به‌دست آورده که اين موضوع با توجه به زمان اندک باقيمانده‌ تا شروع جام ملت‌هاي آسيا کمک زيادي به ما خواهد کرد. ما اگر بخواهيم کس ديگري را به خدمت بگيريم زمان زيادي مي‌برد تا تيم ملي را بشناسد. با توجه به شناختي که کي‌روش از تيم ملي دارد او بهترين کمک براي تيم ملي ايران خواهد بود. به همين جهت سعي در تمديد قرارداد او داريم و تا حد امکان به سراغ گزينه‌هاي ديگر نمي‌رويم.

رئيس فدراسيون فوتبال تأکيد کرد: به زودي مذاکرات جدي خود با کارلوس کي‌روش را آغاز خواهيم کرد و سعي مي‌کنيم هرچه زودتر تکليف سرمربيگري تيم ملي را روشن کنيم. قطعاً ما خواسته‌هايي در رابطه با تمديد قرارداد کي‌روش داريم که آن‌ها را به او منتقل خواهيم کرد. مواردي مد نظر ماست که حتماً بايد در قرارداد جديد لحاظ شود که ما آن را در مذاکراتمان دنبال خواهيم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا