گوناگون

تلخ‌ترین خاطره فرماندار پیشین مشهد چه بود؟

فرماندار پیشین مشهد از تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات دوران فرمانداری‌اش گفت.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان اینکه بنده 9 سال و سه ماه فرماندار مشهد بودم، اظهار کرد: در این سال‌ها تا جایی که توانستم تلاش کردم مشغول به کسب و کاری غیر از فرمانداری اعم از خرید و فروش و هر شغل دیگری نشوم، سعی کردم صبح تا شب را در فرمانداری مشهد بگذرانم. البته در مورد عملکردم باید دیگران قضاوت کنند.

فرماندار مشهد، یکی از دغدغه‌های جدی خود را به سرانجام رسیدن طرح منطقه شهرک طوس دانست و گفت: در طول مدیریتم سعی کردم روستاها را نظم و ساماندهی کنم و بیشترین هماهنگی را به وجود بیاورم. وضعیت امنیت مشهد نیز در طول این 9 سال بد نبود.

وی با اشاره به انتخابات‌هایی که در فرمانداری موحدیان برگزار شد، تصریح کرد: در همه انتخابات‌ها دچار مشکلاتی بودیم، اما شاید سخت‌ترین انتخابات، انتخابات سال 88 بود که نمی‌خواستیم اتفاق ناگواری رخ دهد و این طور هم نشد.

موحدیان، یکی از شیرین‌ترین خاطرات دوران مدیریتش را مربوط به ساماندهی منطقه کشف‌رود دانست و افزود: شهرداری استارت این کار را زد که من هم بیش از حد خوشحال شدم.

وی، تلخ‌ترین موضوع دوران فرمانداری مشهد را بحث ساماندهی منازل شخصی دانست و افزود: در یکی از تلخ‌ترین حوادث این دوران، در حدود یک ماه پیش، یک چاه ریزش کرد و یک پدر و دختر در چاه افتادند، این حادثه چند روز اعصابم را به هم ریخته بود، البته تلاش‌هایی در زمینه ساماندهی منازل شخصی انجام شد که وضعیت آن بهتر شده است، اما به طور کامل این مشکل رفع نشده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا