Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

تلفن همراه با شماره گیر چرخشی و قابلیت ارسال پیامک !

تلفن همراه با شماره گیر چرخشی و قابلیت ارسال پیامک درحالی توسط کمپانی YouTuber  تولید شده که این گوشی جدید دارای ظاهری مشابه تلفن های ثابت قدیمی است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

این تلفن همراه با شماره گیر چرخشی دارای ظاهری نوستالژیک است اما تنها ظاهر این گوشی شبیه به تلفن های ثابت قدیمی است و قابلیت هایی در سطح گوشی های تلفن معمولی دارد .

دو کمپانی معروف به نام های YouTuber و آقای ولت با کمک یکدیگر این گوشی را طراحی و ساخته اند .این گوشی می تواند شماره تلفن فرد تماس‌ گیرنده را ذخیره کرده و حتی با این شماره گیر پیامک ارسال کند.ایستگاه های  رادیو دریافت کرده و حتی نمایشگر کوچکی هم برای نمایش تنظیمات گوشی دارد .

جذابیت این تلفن همراه با شماره گیر چرخشی در این است که با چنین شماره گیری امکان ارسال پیامک هم در آن وجود دارد . روش ارسال پیامک با این شماره گیر به این شکل است که برای پیدا کردن هر کدام از حروف باید چندین بار شماره گیر را چراخانده تا نمایشگر حرف مورد نظر شما را روی نمایشگر به نمایش بگذارد سپس باید به سراغ حرف بعدی بروید . همانطور که از توضیحات بر می آید ارسال یک پیامک با این روش بسیار کند انجام خواهد شد و سازندگان آن برای حل این مشکل امکان ذخیره سازی همه کلماتی که به گوشی وارد می شود را در آن اضافه کرده اند .

این نخستین گوشی تلفن همراهی است که با یک شماره گیر چرخشی تولید شده و جنس قاب بدنه آن ترکیبی از آلومینیوم، برنج، چوب و پلاستیک است که با استفاده از پرینتر سه بعدی به چاپ رسیده .

جالب است بدانید تلفن‌ های ثابت  با شماره گیر چرخشی ابتدا از دهه ۱۸۸۰ و پس از آن  ۲۶ بار ثبت اختراع شماره‌گیر و دکمه، تولید و عرضه  شدند .اما دو عیب بزرگ آن یعنی گران قیمت بودن و وزن بسیار سنگین آنها باعث شد تا مدت ها بدون خریدار باشند .  سپس در سال ۱۹۱۹، اولین شماره‌گیر چرخشی بعد از این که شرکت آمریکایی تلفن بل حق ثبت اختراع را برای گسترش تولید آن خریداری کرد، مورد استفاده قرار گرفت.

با هم در میهن پست تصاویری از تلفن همراه با شماره گیر چرخشی و قابلیت ارسال پیامک  را تماشا می کنیم.

منبع : dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا