گوناگون

تلویزیون با تیزرهای انیمیشنی درباره بیمه فرهنگسازی می‌کند

شهاب کسرایی در گفتگو با خبرنگار مهر به تولید و ساخت تیزرهایی با موضوع بیمه و پخش آنها از تلویزیون اشاره کرد و گفت: سازمان بیمه مرکزی موضوعاتی را که در نظر دارد به ما ابلاغ می‌کند و بعد گروهی از نویسندگان براساس موضوعاتی که کارشناسان ارائه کرده‌اند برنامه‌های خود را تنظیم می‌کنند.

IMG14552217

وی با اشاره به روند طراحی و ساخت تیزرها ادامه داد: این موضوعات ابتدا فرم گرفته و طراحی می‌شود و بعد دوباره برای سازمان بیمه مرکزی فرستاده می‌شود. آنها کارشناسی مورد نظر را انجام داده و اگر موردی بود اعلام می‌کنند بعد از این استوری بورد اولیه تیزرها نوشته می‌شود و قبل از اینکه فیلم ساخته شود شکل تصویری آن به صورت کلی که نقشه ساخت فیلم است ارائه می‌شود.

IMG14552269

مدیر موسسه حور با بیان اینکه قرار است 26 تیزر درباره بیمه ساخته شود، گفت: این تیزرها درباره ضرورت بیمه است. اینکه بیمه چقدر می‌تواند مفید باشد و بعد از وقوع حادثه چگونه به شکلی جدی وارد عمل می‌‌شود. در این حوزه تیزرهایی با موضوعات مختلف بیمه عمر، سرمایه‌گذاری، مفهوم مدیریت ریسک، بیمه خودرو و … تولید می‌شود که کار تولید آنها از سال 92 آغاز شده و تاکنون 19 تا از آنها ساخته شده که حدود پنج تیزر از تلویزیون پخش شده است.

IMG14552015

کسرایی در ادامه اظهار کرد: هر کدام از این تیزرهای انیمیشن در حدود سه دقیقه است و تیمی هفت نفره تولید آنها را برعهده دارد. مراحل ساخت این تیزرها از پیش‌تولید یعنی طرح و فیلمنامه و استوری‌بورد آغاز شده و تا تولید و پس از تولید یعنی دوبلاژ و تدوین به طول می‌انجامد.

IMG14552063

وی در پایان هدف از ساخت این مستندها را نوعی فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: بیشترین کاری که انیمیشن می‌تواند انجام دهد این است که فرهنگ‌سازی کند. زیرا فرهنگ‌سازی نحوه استفاده و برخورد کلی با موارد را نشان می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا