گوناگون

تمام هزینه درمانی دهندگان عضو توسط دولت پرداخت می شود

81179369 5722260

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز اعلام کرد: پیوند عضو گامی موثر برای ترویج سلامت و نجات جان انسان ها است و ما هم برای ترویج و تشویق بیشتر این کار، همه هزینه های درمان برای دهنده عضو را رایگان اعلام کردیم.

وی در مورد اجرای طرح پزشک خانواده نیز گفت: استان فارس به عنوان استانی که تابلوی نظام سلامت در کشور است در اجرای این طرح پیشتاز می باشد.

قاضی زاده هاشمی افزود: البته طرح پزشک خانواده نواقضی هم داشته که این نواقص متوجه مرکز هست زیر قبلا حمایت کافی از استان های مجری طرح به عمل نیامد و این به دلیل نبود منابع مالی کافی بوده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی درباره احتمال اجرای طرح دندانپزشک خانواده، گفت: امیدواریم منابع مالی برای اجرای طرح دندانپزشکی خانواده نیز تامین شود ، البته با همین منابع فعلی هم شاید بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

شایان ذکر است ؛ مرکز پیشگیری درمانی دندانپزشکی حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه بانوان در شیراز توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

این مرکز در زمینی با زیربنای 500مترمربع، با شش یونیت دندانپزشکی به بهره برداری رسید که 150 میلیون تومان صرف تجهیز آن شده و دو خیر سلامت هزینه آن را تامین کرده اند. ک/2

677/ 3404

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا