گوناگون

امام جمعه اهل سنت قروه: مبعث عید بزرگ و مهم جهان اسلام است

81179385 5722287

به گزارش ایرنا، ماموستا یدالله محمدی شب سه شنبه در جشن بزرگ عید مبعث در مسجدالنبی(ص) قروه افزود: عید مبعث پیامبر اکرم(ص)، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است و دین پیامبر، هم دین جهادی و هم دین جاودانه بوده و بر مبنای قوانین الهی، رحمت، عترت و عدالت پایه گذاری شده است.

به گفته وی بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه به هراندازه ای که جامعه از معارف ناب اسلام و مکتب اهل بیت(ع) فاصله بگیرد، مشکلات، ناهنجاری ها و آسیب های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … بیشتر خواهد شد افزود: راه حل بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در عرصه فرهنگ بازگشت به فلسفه بعثت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) است.

وی اظهار کرد: جامعه اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و بهره گیری از آموزه های ناب اسلامی می تواند بر مشکلات فائق آید و در این راه باید مردم و مسئولین با عزم ملی پا به عرصه بگذارند و با توکل برخدا و نیروی ایمان، به سمت پیشرفت و سعادت حرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: مبعث نبوی با نهضت معنوی شروع شد و انقلابی در عالم بشری ایجاد کرد که هنوز دامنه آن ادامه دارد، این تحول روحی، مردم مادی بت پرست را به مبدا آفرینش، راهنمایی و از کردار زشت برحذر ساخت و به نیکویی دعوت کرد.ک/2

7345/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا