گوناگون

تمجيد پراندلي از بازيکنان تيم ملي انگليس

چزاره پراندلي از عملکرد روي‌ هاجسون، سرمربي تيم ملي انگليس و تغيير و تحولي که او در سه‌شير به وجود آورده است تمجيد کرد هرچند معتقد بود تعريف بيش از اندازه از حريف مي‌تواند به عنوان نشانه‌اي از عدم اعتماد و باور وي به مردانش باشد.

به نقل از تسنيم، پراندلي در گفت‌وگويي با شبکه فاکس اسپورت گفت: هاجسون بازيکنان بسيار جالبي را کشف کرده است، به خصوص وقتي آنها را از نظر فيزيکي بررسي مي‌کنيد. بازيکنان انگليس بسيار فني و مقاوم هستند. به نظرم انگليس تيم بسيار قدرتمندي است.

سرمربي آتزوري در پاسخ به اين سؤال که اگر مي‌توانست کدام بازيکن تيم ملي انگليس را به خدمت مي‌گرفت، اظهار داشت: انگليس بازيکنان جوان جذابي دارد. تا يک سال پيش هيچکس فکر نمي‌کرد که اين بازيکنان بتوانند در ليگ برتر تاثيرگذار ظاهر شوند. با اين حال من حاضر نيستم هيچ يک از بازيکنان تيم خود را با بازيکنان تيم ملي انگليس عوض کنم. ما هم تيم بسيار خوبي در اختيار داريم.

تيم ملي انگليس در کنار اروگوئه و کاستاريکا رقباي ايتاليا در مرحله گروهي جام جهاني 2014 هستند و در اين بين سه‌شير اولين تيمي است که به مصاف آتزوري مي‌رود.

پراندلي 56 ساله در پاسخ به پرسش ديگري درباره برنامه‌اش پس از پايان قراردادي که با فدراسيون فوتبال ايتاليا دارد، خاطر نشان کرد: مربيگري در خارج از کشور براي هر کسي جذاب است. هر زمان که با يکي از همکارانم که در خارج از کشورشان مربيگري مي‌کنند حرف مي‌زنم، لبخندي را روي صورت‌شان مي‌بينم که خودم مدتي است آن را فراموش کرده‌ام.

وي تصريح کرد: آنها هميشه مي‌گويند مربيگري در خارج اين فرصت را براي شما فراهم مي‌کند که زندگي خصوصي آسان‌تري داشته باشد و در عين حال کارتان را هم بهتر انجام دهيد. در ايتاليا اما شايد بيش از حد فشار کاري بالاست. روياي من هم اين است که يک روز مربيگري در خارج از ايتاليا را تجربه کنم. ليگ برتر انگليس ليگ جذاب و رقابتي است. افراد زيادي اين ليگ را دنبال مي‌کنند و پر از احساس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا