گوناگون

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با تمرکز بر سانتر و شوت

دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که 34 روز تا آغاز جام جهانی بیستم زمان باقی است، تیم ملی فوتبال ایران خود را آماده حضور دراین رقابت‌ها می‌کند.

پس از اردوی آفریقای جنوبی تمرینات تهران دومین بخش از مراحل آماده‌سازی تیم ملی را تشکیل می‌دهد.

امروز 18 بازیکن تیم ملی در غیاب لژیونرها و ملی‌پوشان فولاد در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تمرین کردند.

بازی با توپ، سانتر از جناحین و شوتزنی بخش اعظمی از تمرینات تیم ملی را تشکیل می‌داد.

به غیر از مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی، رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست ورزش و جوانان نیز از نزدیک تمرین تیم ملی را تماشا کردند.

پیش از شروع تمرین، حدود 4 نفر از هواداران علی کریمی با در دست داشتن بنری از علی کریمی به زبان انگلیسی از کی‌روش خواستند این بازیکن (تکرار نشدنی و فراموش ناشدنی) را به تیم ملی دعوت کند.

کی‌روش نیز هنگام ورود به ورزشگاه آزادی، به راننده خود گفت: لحظاتی را مکث کنند تا درخواست آنها را از روی این بنر بخواند. سپس او با خنده‌ای با همراهانش وارد ورزشگاه شد.

همچنین یحیی گل‌محمدی برای تمرین تیم ملی عازم ورزشگاه شده بود، ابتدا نتوانست وارد ورزشگاه شود اما پس از هماهنگی‌های انجام شده شرایطش برای حضور در ورزشگاه انجام شد که خودش تشخیص داد بر سر تمرینات حاضر نشود.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌های خود به وسط زمین چمن آمدند تا صحبت‌های کی روش را گوش دهند. آنها بعد از لحظاتی تمرینات خود را با توپ انجام دادند.

بازی با توپ و گذر از موانع تعبیه شده در زمین چمن ورزشگاه آزادی بخش دیگری از تمرینات تیم ملی بود اما تاکید کی‌روش برای ارسال از جناحین، پاس‌های رو به جلو و شوت‌زنی بخش اصلی تمرین امروز را تشکیل می‌داد.

در این بخش درخشش رحمان احمدی و علیرضا حقیقی درون دروازه باعث شده بود بین بازیکنان تیم ملی برای باز کردن دروازه این دو دروازه‌بان کری به وجود بیاید.

تمرین تیم ملی با سرد کردن بازیکنان به پایان رسید.

فردا سومین جلسه تمرین تیم ملی در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا