گوناگون

تنها حرکت جهادی می‌تواند ما را به اهداف بلند علمی برساند

2328370 176“جلال خالقی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تحریم‌ها به ما آموخت که دیگر نمی‌توان با مدیریت معمولی کاری را پیش برد، اظهارداشت: ما در صنایع دفاعی خود علی‌رغم تحریم متوجه شدیم که با مدیریت جهادی در این حوزه امروزه شاهد پیشرفت روز افزون جوانان در این حوزه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی به معنای حقیقی، بهترین نمونه کار جهادی در عرصه علمی است، تصریح کرد: کارهای این نهاد ثمره کار ساده نیست و تمامی عوامل آن با اعتقاد شکل گرفته است.
 
خالقی با بیان اینکه ما در مدیریت‌های جهادی اشخاصی مانند دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان را داریم،‌ گفت: ایشان زمانی که در کار خود به مشکل بر‌می‌خورند تمام محققان را دور هم جمع کرده و با تمسک به زیارت عاشورا و تجربه همکاران شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زد که کار منتج به نتیجه دلخواه می‌شد.

وی مسئول سیاسی بسیج دانشکده خبر با بیان اینکه ایران معادلات کل جهان را بهم ریخته، تصریح کرد: در کشوری که دشمنان خواهان عقب‌افتادگی و مانع پیشرفت آن هستند، تنها یک حرکت جهادی می‌تواند ما را در سطح جهان به اهداف بلند علمی برساند.
 
وی با تاکید بر اینکه در دوره‌ای تشکل‌های دانشجویی را در فضای پرتنشی قرار داده و اجازه پژوهش و بحث و گفتگو را به دانشجو نمی‌داند، خاطرنشان کرد: دانشجو باید سیاسی باشد، ولی به سیاسیون اجازه نداده که از هویت سیاسی و نشاط جوانی وی سوء استفاده کند؛ در دو قرن گذشته در هر جای دنیا انقلابی صورت گرفته از سوی قشر دانشجو بوده، چرا که دانشجویان دارای نشاط جوانی هستند و این خصیصه‌ای است که آنان را از مابقی اقشار جامعه متمایز می‌کند.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا