گوناگون

تودیعی که به ابقا ختم شد

81131383 5639349

به گزارش ایرنا، روز گذشته جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرروش شهرستان دیلم با حضور مسوولان استانی برگزار شد که دراین آیین عبدالله درویشی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش دیلم معرفی و از زحمات دوران تصدی حسین بستانی مدیر سابق قدردانی شد.

برگزاری این آیین تودیع و معارفه درحالی بود که کمتر از دوماه از انتصاب و آغاز به کار بستانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش دیلم نگذشته بود.

اما امروز خبر رسید که در نشستی که میان استاندار بوشهر و مدیرکل آموزش و پرورش این استان با حضور مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد، اختلاف موجود بر سر انتصاب بستانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم میان دو طرف برطرف و مدیر سابق آموزش و پرورش دیلم ( حسین بستانی ) دو باره در سمت خود ابقا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تایید این موضوع گفت: درنشستی که با استاندار بوشهر برگزار شد برخی اختلاف سلیقه ها درزمینه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم حل و با تفاهم و تدبیر استاندار بوشهر و آموزش و پرروش سوء تفاهم ها برطرف شده است.

اصغر حصیری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به این که تاکنون معارفه بستانی به صورت رسمی برگزار نشده است این آیین فردا( سه شنبه) با حضور نماینده استاندار بوشهر و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در دیلم برگزار خواهد شد.

وی از تدبیر استاندار بوشهر و مسوولان وزارت آموزش و پرورش در برطرف کردن نگرانی های فرهنگیان این استان در این زمینه تقدیر کرد.

شهرستان دیلم در شمال سالت بوشهر واقع است. ک/2

539

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا