گوناگون

تور یک‌ روزه عفاف و حجاب در بندرترکمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر کُر عصر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران شهرستان در بندرترکمن گفت: این تور یک روزه عفاف و حجاب به همت امور بانوان و حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن و با حضور جمعی از جوانان در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد، فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند، گفت: هدف از برگزاری تور یکروزه عفاف و حجاب مقابله با تهاجم فرهنگی است چرا که نسل جوان ما در معرض خطرات جدی تهاجم فرهنگی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این تور از 5 برنامه تشکیل شده بود، گفت: برنامه اول حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرترکمن بود که جوانان شرکت کننده در تور عفاف و حجاب با استقبال گرمی از سوی ریاست و کارکنان این اداره مواجه شدند.

کُر افزود: حضور در همایش جمعیت که در سالن ارشاد بندرترکمن برگزار می شد، برنامه دوم این تور بود.

مشاور فرماندرای شهرستان ترکمن در امور جوانان افزود: حضور در نمایشگاه مروارید صدف و حوزه علمیه اهل سنت از دیگر برنامه های تور عفاف و حجاب بود.

یاسر کُر گفت: در پایان نیز جوانان شرکت کننده در تور یکروزه عفاف و حجاب با حضور در گلزار شهدای شهرستان بندرترکمن به قرائت فاتحه پرداخته و سپس با آرمان های بلند امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا