گوناگون

توسعه بخش حمل و نقل از زیرساخت های لازم برای شکوفایی ظرفیت های اقتصادی استان است

81157339 5683175

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ روز جمعه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان سلسله، افزود: توسعه راهها از زیرساخت های اصلی در بحث توسعه محسوب می شوند و برهمین اساس احداث و توسعه محورهای چهارخطه ها و محورهای ارتباطی شهرستان موجب بروز تحول زیربنایی و بنیادی در شهرستان سلسله خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در توسعه اقتصادی، تصریح کرد: زمینه سازی برای حضور و مشارکت فعال و موثر بخش خصوصی یکی از اقدامات مهم و اساسی در سرعت بخشی به روند توسعه استان است.

استاندار لرستان در ادامه به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و حضور و مشارکت بخش خصوصی در روند توسعه و عمران کشور از الزامات مهم اجرای این مرحله از قانون هدفمند سازی یارانه هاست.

بازوند همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: این نامگذاری اقدامی کارشناسی و ارزشمند از جانب رهبر معظم انقلاب به عنوان یک کار کارشناسی است که بر مبنای نیاز و ضرورت امروز کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: راهکار محوری برای رفع مسایل و مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم مستلزم تلاش جمعی و عزم جهادی همگان به ویژه مدیران اجرایی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم با تقدیر از تلاش های اردشیر صفاپور، غلامرضا سلیمانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سلسله معرفی و منصوب شد.

7270/7269/1625

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا