گوناگون

توسعه مخابرات و دولت الکترونیک از برکات انقلاب است

81192094 5745050

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات کردستان، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در جمع اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت مخابرات استان در سنندج افزود: با اجرای سیاست های انقلاب اسلامی، توسعه مخابرات و شبکه های اطلاع رسانی در سطح شهرها و روستاهای کشور با هدف فراهم کردن زمینه اطلاع رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم صورت گرفته در حالی که در قبل از انقلاب تمام تلاشها در جهت بی اطلاع گذاشتن مردم از امور کشور و جهان بود.

وی گفت: توسعه زیر ساخت های مخابراتی در روستاها نه تنها از مهاجرت آنان به شهر جلوگیری می کند بلکه موجب می شود آنها هم از خدمات مخابراتی از جمله تلفن، موبایل و اینترنت در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

وی فرهنگ سازی از سوی مدیران و مسوولین شرکت مخابرات را در راستای استفاده بهینه از خدمات این شرکت به مردم از جمله وظایف اصلی این شرکت نسبت به شهروندان و مشترکین دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: استفاده از پیامک های کوتاه به عنوان یک تکنولوژی در عصر جدید و مدرن که اغلب با کمبود وقت روبرو هستند موجب می شود صله رحم ادا شود و این سنت خداپسندانه پایدار بماند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به پخش و انجام بعضی از برنامه ها از طریق ویدیو کنفرانس ها اشاره کرد و گفت: انجام این گونه برنامه ها در کاهش هزینه های زمان، مکان و انرژی سوخت موثر است که این امر نیز به نحوی در نهادینه کردن دولت الکترونیک نقش برجسته ای دارد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی تصریح کرد: شرکت مخابرات استان با تعامل و همکاری درون سازمانی باید تمام توان و تجهیزات خود را در راستای خدمات رسانی به شهروندان و روستاییان بکار بگیرد.

وی گفت: هر چه به مردم بیشتر خدمت کنیم در محضر اولیا و مربیان الهی سر بلند تر و روسفید تر خواهیم بود.ک/2

533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا