گوناگون

توسل به ائمه اطهار هرگونه لرزش را از جامعه دور می کند

81140890 5654928

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈکاظم صدیقی ˈ شامگاه یکشنبه در همایش خیرین ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار بارگاه مطهر امیرالمومنین حضرت علی (ع) در سالن آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: حضرت علی (ع) جانش را در طبق اخلاص نهاد و از هیچ فردی توقع نداشت و آن حضرت دل به خدا داد و خداوند متعال دلهای عالم امکان را به او بخشید.

وی افزود: امیدواریم ائمه اطهار (ع) ما را لایق بدانند تا قدمی، حرفی، سوزی، در راه ایشان برداریم و از این بابت افتخاری نصیب ما شود.

وی بیان داشت: اگر شما خیرین با جان و مال در راه اسلام و ائمه اطهار گام بر میدارید ،این را بدانید ده ها برابر اجر و بهره خواهید برد، شما به حضرت زهرا (س) عرض ادب کردید و امروز شما افتخار بزرگی دارید که قسمتی از هزینه ساخت صحن فاطمه زهرا (س) را به عهده گرفتید و امیدوارم این خدمت، که خدمت به دریای معنویت و اهل بیت است ،خداوند متعال به زندگی شما برکت دهد .

ˈسید شهاب الدین چاووشی ˈ معاون باز سازی عتبات عالیات استان تهران در این مراسم گفت: ساخت صحن معنوی حضرت زهرا ( س ) به استان تهران واگذار شده و در این کار بزرگ دانش آموزان استان تهران با اهداء قلکهای پس انداز خود به عشق امیرالمومنین (ع) در این پروژه بزرگ مشارکت کردند .

وی افزود: ساخت صحن حضرت زهرا به مدت 5 سال به اتمام خواهد رسید و این پروژه دویست و بیست هزار متر مربع زیر بنا دارد که به فضل الهی تاکنون یک ریال هم با کسر بودجه مواجه نبودیم .

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: از هم اکنون کار بافت فرشهای صحن مقدس در کاشان آغاز شده و سرامیک و کاشیهای مورد نیازنیز از استان یزد آماده حمل است .

وی افزود: یک خیر مومن تأمین تمام طلا های مورد نیاز صحن را تقبل کرده و خیرین شمیران 20 میلیارد تومان متعهد و متقبل شدند که تاکنون دو میلیارد تومان این رقم تأمین شده است.

وی افزود: برخی از افراد می گویند این پولها را می برند به عراقیها می دهند ما با آنها کاری نداریم اگر مرقد مطهر امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) آنسوی جهان هم بود، می رفتیم صحن و سرا می ساختیم .

چاووشی افزود: این پروژه بزرگ در زمان معین خود انشاا.. به سرانجام خواهد رسید، ما از مردم مومن ملارد، امام جمعه، فرماندار خواهش می کنیم به عنوان سربازان ولایت، پرچم ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه (س) را در شهرستان به دست بگیرند .

حجت الاسلام و المسلمین ˈسید حسین حسینی نوری ˈ امام جمعه ملارد نیز گفت: امروز عشق و ارادت به بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) مرز و اندازه ندارد و همه عاشقان اهل بیت بخصوص مردم شهرستان ملارد در این حرکت معنوی مشارکت چشمگیری خواهند داشت و ما افتخار داریم که استان تهران 220 هزار متر مربع احداث صحن مطهر را در جوار مرقد مطهر امیرالمومنین(ع) را به عهده گرفتند و بیش ار صد هزار متر مربع از شبستان این پروژه عظیم به سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی احداث خواهد شد .

در این مراسم معنوی خیرین و مردم مومن و مسولان، شهرداری های ملارد، صفادشت نهادها و ارگانها و شوراهای اسلامی و انجمن های صنفی شهرستان ملارد پنجاه میلیون تومان وجه نقد پرداختند و بیش از 150 میلیارد ریال را نیز متعهد و متقبل شدند، پرداخت نمایند .

م / 7409/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا