گوناگون

توصیه‌های توکلی به داوطلبان کنکور

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور گفت: داوطلبان در شهرهای بزرگ حتما روز قبل از آزمون حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آزمون سراسری سال 93 با شرکت یک میلیون و سی و یک هزار و بیست و دو داوطلب در 5 گروه آزمایشی در روزهای پنج‌شنبه پنجم، جمعه ششم و شنبه هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور نیز تسهیلات ویژه امدادی و ترافیکی برای داوطلبان کنکور در نظر گرفته است.

توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری نیز از یکشنبه اول تیرماه آغاز شده و تا چهارشنبه چهارم تیرماه ادامه دارد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تاکید بر تعجیل داوطلبان در دریافت کارت آزمون توصیه‌هایی را نیز برای داوطلبان کنکور مطرح کرد.

توکلی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان آزمون سراسری تا فردا چهارشنبه برای دریافت کارت فرصت دارند هر چه سریع‌تر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای دریافت و پرینت کارت آزمون اقدام کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبانی که مغایرتی را در کارت آزمون خود مشاهده کردند از روز سه‌شنبه 3 تیر ماه تا روز چهارشنبه 4 تیر ماه از ساعت 8 صبح تا 12 و 14 تا 18 به باجه رفع ‌نقص حوزه ذیربط که محل آن در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنها در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است، مراجعه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، همچنین به داوطلبان کنکور بخصوص داوطلبان حاضر در شهرهای بزرگ کشور توصیه کرد: داوطلبان روز قبل از کنکور حتما حوزه محل آزمون خود را شناسایی کنند تا در روز آزمون برای حضور به موقع در محل آزمون با مشکل مواجه نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا