Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو توسط مدیر عامل رنو پارس تایید شد + جزئیات

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو توسط مدیر عامل رنو پارس امروز در حالی اعلام شده است که بایستی تا دو سال آینده ۸۵ استاندارد جدید برای خودروهای داخلی اجباری شود و با این حال و اگر قرار بر اجرای آن باشد ، تولید خیلی از خودروهای داخلی و مونتاژی از جمله محصولات فعلی رنو باید متوقف شوند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو توسط رامتین اسماعیلی مدیر عامل رنو پارس امروز در نشست خبری اعلام شد و به گفته وی مقرر شده است که  تولید این دو خودرو در دی ماه 98 متوقف شوند. بنابراین برای رعایت کردن استانداردهای جدید این دو خودرو باید با پلت‌ فرم جدید و با رعایت استانداردهای اعلام شده توسط سازمان استاندارد تولید شوند. ضمن اینکه ems موتور گیربکس و سیستم برقی این دو خودرو نیز باید تغییر کند. بنابراین توجیهی ندارد که اصلاحات جدید را بر روی تندر ۹۰ و ساندرو اعمال کنیم.

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو

مدیر عامل رنو پارس در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه بنابراین تا دو سال آینده توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو اجرایی خواهد شد یا خیر ، بیان کرد :

طبیعتا خودروهای فعلی تولیدی ما به ۸۵ استاندارد جدید نمی‌ رسند و باید مانند خودروهای دیگر تولیدشان متوقف شود. البته هر خودروی جدیدی که به ایران بیاوریم استانداردهای جدید را پاس خواهند کرد.

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو

البته باید دید که با توقف تولید محصولات فعلی رنو پارس در ایران (تندر ۹۰ و ساندرو) شرکا و هیات مدیره این شرکت باید تصمیم بگیرند که آینده این شرکت در ایران چه خواهد شد. آیا فعالیت آن متوقف  می‌شود یا اینکه در زمینه تولید محصولات جدید با استانداردهای جدید متمرکز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا