Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

توقف ۳ استقلالی توسط پلیس نامحسوس در اتوبان

به گزارش میهن پست – تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب ۹ بازیکن این تیم و با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد.

به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که لیگ سیزدهم به عنوان پنجمی به پایان رساند از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز تمرینات خود را برای دیدار با الشباب عربستان در زمین شماره  ۲ ورزشگاه آزادی برگزار کرد. غیبت بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز مشهود بود و مهدی رحمتی، حیدری، قاضی، بیک‌زاده، نیکبخت، جمشیدیان، نظری، اکبرپور و غلام‌نژاد ۹ غایب این تیم در برنامه‌های تاکتیکی امروز بودند.

* امیرحسین صادقی با چهره‌ای مغموم و با لباس شخصی در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تنها در گوشه‌ای از زمین ورزشگاه نشست.

* امیر قلعه‌نویی نیز با لباس شخصی با لباس شخصی به محل تمرین آمد و با منصور پورحیدری و میرشاد ماجدی به گفت‌وگو پرداخت.

* قبل از شروع تمرین حنیف عمران‌زاده که روز گذشته دهمین گلش را برای استقلال در فصل جاری به ثمر رسانده بود در میان خبرنگاران نشست. عمران‌زاده با شوخی و کنایه می‌گفت فصل بعد یا میروم قطر یا در ختافه اسپانیا بازی می‌کنم یا در نساجی هستم که این موضوع با خنده جمع توأم شد.

* حجت‌الاسلام مالک در تمرین امروز استقلال حضور داشت و به بازیکنان تیم استقلال لباس احرام داد.

* بازیکنان تیم استقلال در مورد شکست روز گذشته و از دست رفتن سهمیه آسیا صحبت می‌کردند. آرش برهانی در خصوص فرصت‌های از دست رفته و همچنین عملکرد بازیکنان تراکتورسازی با عمران‌زاده گفت‌وگو می‌کرد.

* بعد از گذشت چند دقیقه از تمرین آبی‌پوشان ساموئل، تونی کاروالیو و کبه با هم به محل تمرین رسیدند. ظاهرا در جریان آمدن این سه نفر به محل تمرین اتفاقی رخ داده بود. راننده آژانس این ۳ بازیکن تیم استقلال با سرعت در اتوبان منتهی به تهران در حال رانندگی بود که پلیس نامحسوس خودروی وی را متوقف کرد. راننده با مأموران راهنمایی و رانندگی به گفت‌وگو پرداخت و به آنها گفت که به دلیل عجله این ۳ بازیکن تند به محل تمرین آمده و از سرعت مجاز عبور کرده اما مأموران نامحسوس با این صحبت‌ها راضی نشدند و در نهایت وی بازیکنان استقلال را به زمین شماره ۲ آزادی رساند و موضوع را با امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی در جریان گذاشت. سرپرست تیم استقلال به بیرون از استادیوم رفت و هر چه با مأموران راهنمایی و رانندگی صحبت کرد آنها راضی به این موضوع نشده و در نهایت خودروی راننده آژانس به پارکینگ منتقل شد. همچنین وی با جریمه صد هزار تومانی روبرو شد.

* پژمان نوری، ساموئل، آرش برهانی جزء نفراتی بودند که به تمرین ریکاوری پرداختند و در بقیه دقایق تمرین نظاره‌گر دیگر کارهای آبی‌پوشان شدند.

* تعداد ۲۰ نفر از هواداران تیم استقلال در سکوت کامل در گوشه‌ای از ورزشگاه نشسته بودند و تمرین آبی‌پوشان را نگاه می‌کردند.

*آندو تیموریان تنها بازیکن ملی پوش استقلال بود که در کارهای گروهی این تیم شرکت کرد. وی در دیدار با تراکتورسازی به دلیل محرومیت حضور نداشت.

* قرار است بازیکنان تیم استقلال دوشنبه ساعت ۱۸ تهران را به مقصد عربستان ترک کرده تا به این ترتیب برای دیدار مقابل الشباب آماده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا