گوناگون

تویسرکان باید به سمت افزایش سهم خود از تولیدات صنعتی حرکت کند

81180720 5724787

ˈمحمد مهدی مفتحˈ روز چهارشنبه در جریان بازدید از کارخانه های صنعتی فعال تویسرکان در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان تویسرکان از وضعیت مطلوبی از لحاظ برخورداری از سهم تولیدات صنعتی استان همدان نسبت به دیگر شهرستان های استان برخوردار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین استان همدان نیز در مجموع با توجه به میزان جمعیت خود از لحاظ ایجاد ارزش افزوده از حوزه تولیدات صنعتی در کشور از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

مفتح با تاکید بر اینکه بخش تولیدات صنعتی تویسرکان به یک توجه ویژه برای حل مشکلات حاد کنونی نیاز دارد گفت: به غیر از موارد معدود، بسیاری از واحدهای تولیدی این شهرستان تعطیل و یا دارای مشکلات عدیده هستند.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی تویسرکان در زمینه های مختلف از نظیر تامین مواد اولیه، اعتبارات بانکی و تامین سرمایه در گردش رنج می برند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به واقعیت های حوزه تولیدات صنعتی این شهرستان، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رایزنی با مقام های مسوول کشوری در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به رویکرد استاندار همدان، زمینه برای افزایش اشتغال صنعتی و رشد اقتصادی، صنعتی و تولیدی فراهم است که شهرستان تویسرکان نیز باید از مزایای این بخش برای جذب سرمایه گذاران استفاده کند.

مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تویسرکان روز چهارشنبه با حضور معاون امور صنعتی وزیر صنایع و معادن، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد حوزه صنعت و معدن استان همدان مورد بررسی قرار گرفت و تدابیری برای حل معضلات این بخش و جذب سرمایه گذاران جدید اندیشیده شد.

7531/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا