گوناگون

تيموريان: مي‌توانيم از گروه‌مان صعود کنيم

آندرانيک تيموريان در حاشيه تمرين امروز تيم ملي در مورد اردوي آفريقاي جنوبي گفت: اردويي که در آفريقاي جنوبي داشتيم محک نسبتا خوبي براي ما بود ولي در اين اردو ترکيب‌مان کامل نبود زيرا تعدادي از بازيکنان تيم ملي درگير بازي‌هاي باشگاهي بودند. انشاءالله لژيونرها به تيم ما اضافه مي‌شوند و با نيروي مضاعف کار را ادامه مي‌دهيم.

به نقل از تسنيم، تيموريان در مورد وضعيت مصدوميت دستش نيز گفت: پس از بازي با کره و همچنين بازي برابر الشباب دچار مصدوميت شدم اما حالا وضعيتم خوب است و بايد کمي مراقبت کنم.

بازيکن تيم ملي در مورد اينکه احتمال نرسيدن برخي از لژيونرها مانند نکونام به اردوي اتريش گفت: من هم در حد و حديث و از روزنامه‌ها اين موضوع را مطلع شدم اميدوارم هرچه صلاح است همان اتفاق بيفتد و بازيکناني که با باشگاه‌شان قرارداد دارند بايد با صلاحديد آنها در اردو حضور پيدا کنند.

وي با تاکيد بر حمايتش از دريافتي فوتباليست‌ها گفت: در تمام دنيا فوتباليست‌ها پولي که مي‌گيرند از بازيکنان ايراني بيشتر است. به هر حال يک بازيکن در سطح اول فوتبال مملکتش بازي مي‌کند و ملي‌پوش است و حق هم دارد ميلياردي بگيرد مگر چند نفر اينگونه است. ضمن اينکه اين پول‌ها چيزي نيست که ما به زور گرفته باشيم. ما حق‌مان را مي‌گيريم و در قبالش ماليات‌مان هم را به دولت محترم تقديم مي‌کنيم.

او همچنين گفت براي فصل آينده هنوز تصميمي نگرفته است.

تيموريان اظهار داشت: ما فرصت زيادي را از دست داده‌ايم و اميدوارم از اين 30 روزي که تا پايان جام جهاني باقي مانده است بتوانيم استفاده کنيم.

هافبک تيم ملي در کيفيت لباس‌هاي تمرين عنوان کرد: هفته گذشته در مورد اين موضوع صحبت کردم و نمي‌خواهم دوباره به آن بپردازم. انشاءالله اين موضوع حل شود و اين تي‌شرت‌ها در شأن تيم ملي نيست و بايد لباس‌هاي با کيفيت‌تري داده شود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار راديو آلمان که از او در مورد صعود تيم ملي پرسيد گفت: همه تلاش‌مان را مي‌کنيم که بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم. فکر مي‌کنم که مي‌توانيم اين کار‌ها را انجام دهيم. کار مشکلي است اما غير ممکن نيست. بازي مقابل نيجريه مهمترين بازي ما خواهد بود و اگر بتوانيم در اين ديدار نتيجه بگيريم مي‌توانيم موفق شويم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا