گوناگون

تکریم و احترام به پدر و مادر از تاکیدات دین اسلام است

81137433 5649116

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا احمد فخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود: تکریم و اطاعت از والدین از نکات با اهمیت از منظر دین مبین اسلام و قرآن کریم است و باید همه به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اسلام از حریم پدر و مادر دفاع کرده و فرزندان را به احترام کامل آنها فرا خوانده است.

خطیب جمعه جوانرود خاطرنشان کرد: اطاعت و فرمانبرداری از پدر و مادر واجب و مخالفت کردن با امر آنان گناه و معصیت است مگر اینکه مخالف دستورات خداوند باشد.

وی تاکید کرد: زحمات پدر و مادر را نباید نادیده گرفت و ناسپاسی در برابر آنان ناخشنودی خداوند را به دنبال دارد.

امام جمعه جوانرود در بخش دیگری از سخنان خود به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اشاره کرد و گفت: این حمله که با هدف آزاد کردن گروگان های این کشور از پیش طراحی شده بود بار دیگر موجب رسوایی امریکا شد.

ماموستا فخری افزود: نظامیان امریکا در آن عملیات گسترده در صحرای طبس گرفتار طوفان شن شدند و الطاف الهی و امداد غیبی در صحرای طبس به یاری کشور ما آمد و بار دیگر خداوند اراده کرد تا سردمداران شرک و کفر را نابود نماید.

وی یادآور شد: ملت ایران در طول 35 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در مصاف با امریکای جنایتکار همواره با عنایت الهی و صبر و مقاومت، پیروز شده و در مقاطع مختلف امریکا را به شکست سنگین وادار کرده اند.

خطیب جمعه جوانرود در پایان مردم را به تقوی الهی دعوت کرد.

7453/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا