گوناگون

تکمیل سالن ورزشی آوج 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش مركزي آوج روز یکشنبه با حضور مديركل دفتر فني استانداري قزوین و جمعی از مسئولان استان بررسی شد.

پيمان پيرمرادي در این جلسه اظهارداشت: سالن نيمه تمام آموزش و پرورش آوج با تخصيص اعتبار لازم در حدود 150 ميليون تومان برای تكميل محوطه، ديواركشي، سرويس بهداشتي و رختكن قابل بهره برداري خواهد شد.

وي افزود: سالن ورزشي 450 مترمربعي روستاي شهيدآباد براي تكميل كف پوش، كف سازي، تاسيسات سرمايشي و گرمايشي نيازمند 150 ميليون تومان اعتبار است و سالن ورزشي روستاي هرايين با 12 هزار مترمربع زمين اهدايي مردم و 40 ميليون تومان هزينه توسط مردم با انجام فوندانسيون با 10 درصد پيشرفت فيزيكي نیمه تمام است که تكميل آن نيازمند 350 ميليون تومان اعتبار است.

مديركل دفتر فني استانداري يادآورشد: پروژه مدرسه راهنمايي شبانه روزي آوج با سه هزار و  250 مترمربع با 60 درصد پيشرفت فيزيكي و هزينه 18 ميليارد ريالي مشمول ماده 48 است و براي تكميل اين پروژه بزرگ نيازمند 15 ميليارد ريال اعتبار است، که براي بهره برداري مي توان آن را در قسمتهاي مختلف مانند سالن ورزشي با مشاركت شهرداري انجام داد.

وي افزود: پروژه زمين چمن مصنوعي آوج به دليل نواقص در بخش تاسيسات، رختكن و سرويس بهداشتي كامل نیست که سازمان بسيج سازندگي مي تواند برای تکمیل آن همكاري کند.

پيرمرادي گفت: مخزن آب شرب روستاي هلدر درحال تكميل است و ديواركشي ساختمان انتقال خون آوج  نيازمند اعتبار است.

وي افزود: زيرسازي و آسفالت و درصد قير مصرفي راه روستايي شور آب از طريق شوراي فني در دست بررسي و رفع نواقص است و استفاده از آسفالت سرد در راه هاي روستايي بخش را مي توان بررسي کرد.

مديركل دفتر فني استانداري ادامه داد: تكميل مدارس خيرين سازدر روستاهاي اردلان و شينگل نيازمند مساعدت استاني است.

وي افزود: با توجه به شيب تند جاده رزن به آوج، مطالعات فاز اول كمربندي داخل شهردر حال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا