گوناگون

تکمیل طرح چهار بانده تویسرکان-کنگاور نیازمند 500 میلیارد ریال اعتبار

81231962 5813770

ˈابراهیم نانکلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار برای پیشبرد مراحل اجرایی این طرح هزینه شده است.

وی بیان کرد: روند اجرایی این طرح در طی یک سال اخیر به دلیل کمبود اعتبارات مالی و فسق قرارداد با پیمانکار قبلی طرح با توقف و رکود مواجه شده بود که این روند از آغاز سالجاری دوباره از سر گرفته شد.

نانکلی با بیان اینکه در حال حاضر مراحل اجرایی مربوط به جابه جایی تاسیسات خدماتی در چهار کیلومتر اولیه این محور باتوجه به لزوم رعایت حریم قانونی جاده های چهار بانده آغاز شده است اضافه کرد: برای اجرای این مرحله به اعتباری برابر با 30 میلیارد ریال به منظور جابه جایی تاسیسات آب، برق، گاز و فیبر نوری نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بالای این طرح در روند توسعه پایدار شهرستان باید اعتبارات مالی تخصیص یافته به آن قبل از برگشت به صورت کارشناسانه و تخصصی هزینه شود.

طرح چهار بانده کردن جاده تویسرکان- کنگاور و تویسرکان- جوکار به مسافت مجموع 56 کیلومتر به دلیل خارج کردن این شهرستان از بن بست جغرافیای از اهمیت بالایی برخوردار است که در سال گذشته از راه های فرعی به راه های شریانی تبدیل شدند و اکنون مراحل اجرایی آنها پیگیری می شود.

7531/576

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا