گوناگون

تکمیل پروژه های نیمه تمام قزوین 1100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، امیدعلی پارسا روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی تولیدکنندگان و کشاورزان با استاندار قزوین اظهارداشت: آرامشی که امروز در کشور حاکم شده ناشی از مدیریت و تدبیر مسئولان است که علیرغم کمبود منابع در اختیار در این مدت کوتاه به کاهش میزان تورم منجر شده است.

IMG15595878

پارسا افزود: اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم نیازمند همت و عزم همگانی هستیم و در استان تلاش می کنیم باپیگیری و جدیت مسئولان موانع تولید را از سر راه برداریم و به اشتغال و تولید کمک کنیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قزوین تصریح کرد: در سال مدیریت جهادی باید بتوانیم با خلاقیت و نوآوری انگیزه لازم را در تولیدکننده ایجاد کنیم تا با استفاده مناسب از همه منابع و امکانات موجود در توسعه مشارکت بیشتری شود.

تحقیق در مزرعه عملیاتی شود

این مسئول گفت: باید تحقیق و پژوهش در سر مزرعه به کشاورزان منتقل شود که در این راستا به ایده های نو و مبتکرانه نیازمندیم تا در کنار اصلاح مقررات به پویایی امور کمک شود.

وی بیان کرد: اگر کشاورزان با واقعیتهای جامعه و مشکلات دولت آشنا شوند توقعات خود را متناسب با آن تنظیم می کنند و می توان تعامل بیشتری بین طرفین ایجاد کرد و چالش ها را کاهش داد.

IMG16000995

پارسا اظهارداشت: برای رسیدن به رشد سالانه سه درصدی امسال باید رشد 12.5 درصدی تجربه شود تارشد منفی گذشته را جبران کنیم.

وی بیان کرد: کشور قرار بود با رشد هشت درصدی به مسیر خود ادامه دهد اما در سال 91 رشد منفی 5.3 درصدی و سال 92 رشد منفی یک درصدی را تجربه کردیم.

معاون برنامه ریزی استانداری قزوین یادآورشد: پروژه های نیمه تمام استان قزوین که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیازمند 1100 میلیارد تومان اعتبار است که عدم تامین آن کارها را به پایان نمی رساند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید در صدد مهار تورم و کاهش آن است لذا مسائل را با مردم در میان می گذارد و امیدوار است با مشارکت مردم بتواند مسائل را حل کند لذا از چاپ اسکناس که تورم زاست خودداری می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا