گوناگون

تیموریان: لیاقت صعود به مرحله دوم را داشتیم/ چیزهای زیادی از کی‌روش آموختیم

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان پس از شکست تیم ملی ایران برابر بوسنی ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید به 75 میلیون ایرانی به خاطر پیشرفت فوتبال ایران تبریک بگویم زیرا هیچکدام از مردم، کارشناسان و بازیکنان قدیمی فکر نمی‌کردند تا این اندازه فوتبال ایران شکل گرفته و بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم و جایگاه و ارزش پیراهن تیم ملی را بالاتر ببریم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر من در تیم ملی بازی می‌کند و بعد از من دوستان دیگر آن را برتن خواهند کرد، افزود: هرچند ما از جام جهانی حذف شدیم اما خیلی چیزها از کارلوس کی‌روش و مربیان دیگر تیم ملی یاد گرفتیم. مربی بزرگی بود که برای ما زحمت زیادی کشید.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: لیاقت این را داشتیم به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم اما این واقعیت فوتبال است که پس از دو بازی سنگین برابر نیجریه و آرژانتین، بازیکنان تیم ملی در این بازی خسته بودند.

وی اضافه کرد: وقتی جلوی آرژانتین یک بازی خوب را ارائه کرده و پنالتی شما را نگیرند، مقابل نیجریه هم آنقدر فشار به تیم بیاید، طبیعی است این اتفاقات رخ خواهد داد.

تیموریان همچنین گفت: مهمترین موضوع این است که مردم ایران از طرز بازی ایران بسیار خوشحال بوده و به خودشان به خاطر عملکرد تیم ملی به عنوان یک ایرانی می‌بالند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا