گوناگون

تیم‌های فوتبال امید و جوانان ایران به تساوی دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال جوانان و امید ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند عصر امروز دوشنبه در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه محمد ناصری، حسین مرادمند، آرام عباسی، فرشاد قاسمی، وحید حیدریه، روزبه چشمی، محمد نورالهی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، حسین فاضلی و بهنام برزای ترکیب اولیه تیم امید را تشکیل می دادند و مهدی امینی، محمد روشندل، مجید حسینی، آروین سهرابیان، صادق محرمی، میلاد سرلک، سعید عزت اللهی، محمدرضا کاوه، علی بازاج، یوسف سیدی و رضا جعفری ترکیب اولیه تیم جوانان را تشکیل دادند.

از نکات قابل توجه این بازی، اخراج ارسلان مطهری در دقیقه 40 بود که دو بار از داور به خاطر ادامه بازی پس از صدای سوت کارت زرد گرفت. بازیکنان تیم امید بعد از این اخراج معتقد بودند داور نباید در این بازی دوستانه کسی را اخراج می کرد هر چند در ابتدای نیمه دوم نفرات جدیدی جایگزین شدند.

* مهدی مهدوی کیا زودتر از سایر بازیکنان حضور یافته بود.

* هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، فریدون معینی و هومن افاضلی عضو کمیته فنی، مصطفی قنبرپور سرمربی تیم نوجوانان، بهروز مکوندی سرمربی فصل پیش تیم نفت مسجد سلیمان، ادموند اختر و حاجی حسینی مربی پیشین تیم نفت از چهره های شاخصی بودند که این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* در طول این بازی وینگادا از روی سکوها عملکرد تیمش را زیر نظر گرفته بود و تمام اعضای کادر فنی تیم جوانان  از روی نیمکت خود بازی را تماشا کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا