گوناگون

تیم درمان اضطراری هلال احمر آذربایجان غربی عازم مناطق محروم اردبیل شد

81159709 5687460

یحیی زینال پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای ویژه برنامه های هفته گرامیداشت هلال احمر و صلیب سرخ و به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی رایگان در مناطق محروم، تیم درمان اضطراری (BHCU) هلال احمر آذربایجان غربی در قالب اجرای مانور مشترک منطقه ای به استان اردبیل اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این مانور تیمهای درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان غربی٬ آذریایجان شرقی، اردبیل و زنجان به مدت سه روز در مناطق محروم استان اردبیل به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی رایگان می پردازند.

زینال پور گفت: این مانور با هدف بالابردن دانش و مهارت نیروهای امدادی و حفظ آمادگی و افزایش سطح هماهنگی لازم در بین امدادگران و داوطلبان در مقابله با حوادث احتمالی و بلایای طبیعی و کسب آمادگی لازم در مواقع بحرانی جهت ارائه خدمات امدادی، درمانی و دارویی ترتیب داده شده است.

وی ادامه داد: در این مانور 25 نفر از اعضای تیمهای تخصصی شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناسان بهداشت روان، بهداشت محیط و تغذیه، تکنسین دارو و امدادگر استان حضور دارند.

تیم درمان اضطراری این استان در بخش ˈپورائیمˈ از توابع شهرستان نیر در استان اردبیل استقرار یافته و به اهالی نیازمند منطقه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی رایگان ارائه می دهند.

7126/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا