گوناگون

تیم راهبردی برای تکمیل و تسریع در احداث کتابخانه مرکزی مشهد تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن واحدي ظهر سه شنبه  خصوص تشکیل تیم راهبردی برای به اتمام رساندن پروژه کتابخانه مرکزی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تيم راهبردي تشکیل شده و موظف می گردد تا طي هفته آینده فعاليت هاي باقي مانده و هزينه هاياین پروژه را برآورد کند.

واحدی ادامه داد: اين تيم موظف است تا برای به اتمام رساندن این پروژه در سال 93 اقدامات مقتضی را انجام دهد وکميته پيمان شوراي فني استان به عنوان مرجع قانوني براي بررسي و تعيين تکليف اين پروژه برآورد نهایی را ارائه خواهد داد.

معاون عمرانی استاندار همچنین افزود: محل تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات منابع استاني، شهرداري وکمک نهاد کتابخانه هاي عمومي و سفر استانی دولت خواهد بود.

واحدي در این جلسه که به منظور بررسي آخرين وضعيت پروژه کتابخانه مرکزي مشهد تشکيل شد، اعلام کرد: بعد از نظارت هاي شوراي فني استان و عدم پيشرفت مناسب پروژه، از 4 سال قبل، مسئوليت ادامه کار به عهده اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس گذاشته شد و محل تأمين اعتبارات نيز بودجه استاني مشخص گردید.

درهمین راستا و به منظور تسريع در روند پيشرفت پروژه،معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: جلسات مربوط به تکميل اين پروژه تا انتهاي سال 93به صورت هفتگي برگزارخواهد شد و اینجانب نیز شخصا بصورت کنترل پروژه، ماهانه بازدید فنی انجام خواهم داشت.

گفتنی است، در این جلسه که با پیگیری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد مدیران ذیربط از جمله فرماندار مشهد، مدیرکل بودجه استانداری، نمایندگان شهرداری مشهد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، مدیرکل نوسازي و تجهيز مدارس و … حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا