گوناگون

تیم فوتبال شهرداری اردبیل به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شد

قادر دهقان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر اضافه کرد: این رقابت ها با حضور چهار تیم از باشگاه های کشور در شهر قائم شهر استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز این رقابت ها از فردا ششم اردیبهشت ماه جاری تاکید کرد که در این رقابت ها چهار تیم جوانان شهرداری اردبیل ، پرسپولیس قائم شهر، شازند اراک و صبای قم به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم جوانان شهرداری اردبیل با بیان اینکه در پایان از بین چهار تیم حاضر تنها یک تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهد یافت، تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل دیروز با 23 بازیکن و هفت همراه برای حضور قدرتمند به این رقابت ها اعزام شد.

وی با بیان اینکه شرایط تیم شهرداری هم اکنون بسیار مناسب بوده و بازیکنان جوان تیم از آمادگی کامل برخوردار هستند، متذکر شد: 20 روز روند آماده سازی مناسبی را پشت سر گذاشته ایم و برای حضور موفق در این مسابقات آماده می باشیم.

دهقان با اشاره به انجام تمرینات منسجم و حرفه ای برای این مسابقات تاکید کرد که تیم جوانان شهرداری اردبیل با پشتیبانی خوب باشگاه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری طی این مدت به آمادگی کامل رسیده است.

وی با بیان اینکه در صورت عدم بروز برخی مسایل می توانیم با پیروزی در بازی های خود به لیگ یک کشور صعود کنیم، عنوان کرد: به توانمندی بازیکنان خودم ایمان دارم و معتقدم می توانیم در برابر حریفان خود به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم جوانان شهرداری اردبیل صعود تیم بزرگسالان این تیم به لیگ دسته یک را باعث ایجاد انگیزه و روحیه در تیم دانست و یادآور شد: البته شناختی از حریفان خود نداریم، اما می توانیم با آغاز بازی ها تیم های دیگر را شناسایی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا