گوناگون

تیم فوتبال صبای قم برابر آلومینیوم سازی اراک به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صبای قم عصر شنبه در ورزشگاه هلال احمر قم میزبان تیم آلومینیوم سازی اراک بود و موفق شد در یک بازی پرگل و در روزی که ترکیب این تیم را بازیکنان نیمکت نشین یا جوان آن تشکیل می دادند، حریفش را از پیش رو بردارد.

در این مسابقه مرفاوی پس از بازی برابر استقلال در تهران، به نفرات اصلی خود استراحت داد و تیمی جوان را به میدان فرستاد که از وجود بازیکنانی با تجربه چون حسین بادامکی و احمد مهدی زاده بهره می‌برد و در نهایت موفق شد حریف خود را 4 بر 3 شکست دهد.

میلاد فراهانی، محسن بیات، حمید کاظمی، فرشید باقری، آرام عباسی، محمد بزچلو، امید قربانی،هادی شکوری، حسین بادامکی، احمد مهدی زاده و عباس قادیان ترکیب اولیه صبای قم را تشکیل دادند که داوود بهادری، میلاد آبادی و محمد قدرتی به عنوان بازیکنان جانشین برای این تیم به میدان رفتند.

در نیمه نخست این مسابقه تیم آلومینیوم سازی اراک بهتر کار کرد و توانست 3 بر یک پیروز میدان شود که تک گل صبا را هم حسین بادامکی به ثمر رساند اما در نیمه دوم با با تغییراتی که در ترکیب صبا انجام گرفت، صبا توانست بازی را به سود خود خاتمه دهد.

هت تریک و به ثمر رساندن 3 گل از سوی احمد مهدی زاده در نیمه دوم سبب شد صبا در نهایت با حساب 4 بر 3 پیروز این مسابقه تماشایی باشد.

حضور منصور پورحیدری مربی و مدیر سابق تیم استقلال تهران در سمت مدیر فنی تیم آلومینیوم سازی اراک از نکات جالی این بازی بود و وی در جریان مسابقه با صمد مرفاوی سرمربی صبا به گفتگو پرداخت و مسئولیت هدایت صبا در کنار زمین بر عهده ساکت الهامی و ناصر بختیاری زاده بود.

تیم فوتبال صبای قم با کسب 20 امتیاز از 13 بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است و در هفته چهاردهم این مسابقات در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر تیم فوتبال نفت تهران مسابقه می دهد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا