گوناگون

تیم فوتبال فولاد خوزستان؛ حذف شده ای سربلند/ ورود یک هوادار به زمین

به گزارش خبرنگار مهر، فولاد خوزستان در ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف تیم فوتبال السد قطر رفت.

بازی رفت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و با وجود اینکه فولاد خوزستان در این بازی به تساوی دست یافت ولی به علت قانون گل زده در خانه حریف این تیم قطری بود که مجوز حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد تا فولاد خوزستان به عنوان آخرین نماینده فوتبال ایران از این رقابت های حذف شود.

رائول گونزالس بازیکن سابق تیم فوتبال رئال مادرید که در این بازی بازوبند کاپیتانی تیم السد قطر به به دست داشت از سوی هواداران فولاد به شدت تشویق شد که آنها ثابت کنند بدون در نظر گرفتن تیم حریف، اسطوره شناسی را به خوبی بلد هستند. باشگاه فولاد خوزستان نیز پیراهن این تیم، یک قاب خاتم و یادمان باشگاه فولاد به این بازیکن اسپانیایی اهدا کرد.

در نیمه دوم به علت تداوم لیزر انداختن هواداران به صورت بازیکنان به خصوص دروازه بانان، بازی برای لحظاتی متوقف شد و از بلندگوی ورزشگاه از هواداران خواسته شد از این اقدام پرهیز کنند.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون که اصالتا اهل خرمشهر است نیز با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهد کرد.

12 دوربین ثابت و سه دوربین متحرک پوشش این بازی را انجام دادند تا صدا و سیمای مرکز خوزستان در این بازی که از بسیاری از رسانه های منطقه به صورت زنده روی آنتن می رود به قول معروف کمم نیاورند.

از سوی گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران این بازی 48 هزار و 753 نفر اعلام شد که با در نظر گرفتن افرادی که بدون بلیت وارد ورزشگاه شده اند این تعداد بیشتر است.

دو دقیقه قبل از پایان بازی یکی از هواداران فولاد خوزستان خود را به درون زمین بازی رساند و به سمت بختیار رحمانی کاپیتان فولاد رفت که این حرکت وی باعث توقف بازی شد. این بازی در چندین نوبت به علت رفتار نامناسب هواداران متوقف شد.

اين ديدار در نهایت با نتيجه دو بر دو پايان يافت تا السد به لطف گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کند. نجيب بلحاج(16) و خلفان ابراهيم(29) گل‌هاي السد را به ثمر رساندند و لوسيانو پريرا (77 – پنالتي و 86) گلهاي فولاد را زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا