Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

تیم ملی فوتبال بدون دروازه‌بان و ۱۱ بازیکن دراردوی آفریقا !

به گزارش میهن پست -حضور ۱۱ نفره تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای‌جنوبی موضوع مورد توجه رسانه‌ها شده تا آنجا که “گلوبال پست” با عنوان “ایران فقط با ۱۱ بازیکن در اردوی جام جهانی” به استقبال این موضوع رفته است.

مهر به نقل از گلوبال پست نوشت ، کاروان ایران روز سه شنبه برای برپایی نخستین اردوی آمادگی خود راهی آفریقای جنوبی شد و این در حالی است که تنها ۱۱ بازیکن آن هم بدون دروازه بان در این اردو حضور دارند.

بر پایه این گزارش، این اردوی تمرینی قرار است تا هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت) ادامه پیدا کند. البته تیم‌های استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی به دلیل درگیری در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان ملی پوش خود را آزاد نکردند.

آماده سازی ضعیف ایران برای رقابتهای جام جهانی پیش از این هم سابقه داشته و یک بار هم اردوی این تیم در ماه سپتامبر به دلیل مشکلات مالی لغو شده بود.

ایران قرار است در اردوی آفریقای جنوبی چهار بازی دوستانه برگزار کند و این در حالی است که “کارلوس کی‎روش” برای این اردو “جواد نکونام” که برای الکویت بازی می‌کند و بازیکنان شاغل در اروپا را به خدمت نخواهد داشت.

بر پایه این گزارش، از زمانی که ایران به رقابتهای جام جهانی راه پیدا کرده فقط یک دیدار تدارکاتی با گینه انجام داده که با شکست ۲ بر یک این تیم در تهران همراه بوده است.

ایران در رقابتهای جام جهانی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین همگروه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا