گوناگون

تیم های درمان اضطراری هلال احمر در مناطق محروم استان سمنان مستقر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن شکراللهی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تیم های درمان اضطراری این جمعیت از استان های تهران، البرز، قزوین و سمنان در مناطق محروم استان مستقر شده و نسبت به درمان رایگان بیماران بی بضاعت اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این تیم ها در روستای لاسجرد، شهرستان سرخه و مهمانشهر سمنان (اردوگاه افاغنه) مستقر هستند افزود: خدماتی از قبیل ویزیت، مشاوره، مامایی، حمایت روانی، دارو و … توسط تیمهای مذکور ارائه می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه همه این خدمات بصورت رایگان تا روز دوشنبه به محرومان عرضه خواهد شد تصریح کرد: تیم های درمان اضطراری هلال احمر متشکل از پزشکان، پرستاران، ماماها و امدادگران هستند که همگی به صورت داوطلبانه برای هلال احمر فعالیت می کنند.

اهدای 100 واحد خون توسط اعضای هلال احمر استان سمنان

شکراللهی همچنین افزود: در سومین روز از هفته هلال احمر که با نام “سلامتی، ضرورت جامعه” نامگذاری شده است، اعضای هلال احمر استان با حضور در پایگاه های انتقال خون، بیش از 100 واحد خون اهدا کردند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه تقویت حس انساندوستی و نوعدوستی در اعضای هلال احمر و کمک به همنوعانیست که نیاز به خون اهدایی این عزیزان دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در خاتمه تصریح کرد: این کار خداپسندانه در طول سال و در مناسبت های مختلف از سوی داوطلبان و اعضای هلال احمر انجام می شود و هم اکنون نیز به مناسبت هفته هلال احمر داوطلبان مبادرت به این کار کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا